Bedankt voor de felicitaties meiden!! Kan het nog niet helemaal bevatten!
Volgens de sites ben ik rond 27 oktober uitgerekend.
supermamaOud lidBerichten: 1.849Lid sinds: 9 juni 2010
supermama schreef:Ik heb met getest en... Knal positief, ik ben zwanger!!!
CherryDoll schreef:Hoi allemaal!
Ik stel me even kort voor, voordat ik hele verhalen begin te typen (haha).
Mijn naam is Femmie en ik ben 26 jaar. Samen met met vriend van 32, woon ik in het zuiden van het land.
Afgelopen vrijdag heb ik mijn Mirena spiraal laten verwijderen, omdat we dan nu toch écht willen gaan proberen zwanger te worden. We denken er al ruim een jaar over, maar we hebben gezegd dat we in 2014 zouden gaan beginnen met proberen en nu is het dan eindelijk zo ver!
Ben heel benieuwd naar hoe alles gaat lopen en natuurlijk ook naar al jullie verhalen!
Groetjes,
Femmie :mrgreen:
mijke schreef:Hier nog niks.
Geen ongi en geen posi test
Nou raakt mn weinige geduld echt op
Zeepaard12 schreef:Hoe was het bij de dokter Aske??
Marloesje24 schreef:Ja hoor.. Dag 28.. En dan zo n ovu test.. Pfff hoe lang gaat deze cyclus worden
Deedee schreef:Vavdaag de echo gehad . 2 kloppende hartjes
Wat! Ja echt 2. Zwanger van een tweeling!! Een minuut was is verrast daarna super super blij! Dubbel geluk Wow!
voske schreef:Hallo,
Ook mijn lief en ik gaan voor een kindje samen, mijn spiraaltje gaat er morgen uit dus ik ben heel erg benieuwd wanneer het raak is :)
Aske schreef:Ik heb bloed laten prikken om te checken op anti glamidia stof.
om dat uit te sluiten. Nu weet ik eigenlijk dat dat zeker niet is, maar goed ff afwachten.
Verder laat mijn verloofde zaadonderzoek doen.
Iemand ervaring met overtijd zijn maar wel een negatieve test?
Ik heb zoiets van laat me maar ongi worden dan kunnen we weer door.
ik ben trouwens afgelopen weekend ten huwelijk gevraagd! Zo leuk..
Sapphire schreef:Aske als eerste gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk! Wat geweldig 😃
Ik heb ook ervaring met een (plotselinge) lange cyclus. Ik had een gemiddelde cyclus van 29 dagen en toen ik maar niet ongesteld was dacht ik dat het goed nieuws was maar na 3 negatieve testen moest ik eraan geloven dat ik niet zwanger was en een lange cyclus was en er zat niks anders op voor me dan mijn menstruatie af te wachten. Na 49 dagen kwam die eindelijk.
Dat wachten op je menstruatie is nog erger dan wachten tot je kan testen want voordat je menstruatie is geweest kan je niet verder naar je volgende ronde!
Ik hoop dat je snel uitsluitsel krijgt en nogmaals gefeliciteerd!
Aske schreef:Ik heb bloed laten prikken om te checken op anti glamidia stof.
om dat uit te sluiten. Nu weet ik eigenlijk dat dat zeker niet is, maar goed ff afwachten.
Verder laat mijn verloofde zaadonderzoek doen.
Iemand ervaring met overtijd zijn maar wel een negatieve test?
Ik heb zoiets van laat me maar ongi worden dan kunnen we weer door.
ik ben trouwens afgelopen weekend ten huwelijk gevraagd! Zo leuk..
mijke schreef:Meiden met onregelmatige/ lange cyclus hoe vaak en wanneer testen jullie ?
Ik denk er over om elk weekend te testen maar weet niet of dat overdreven is ?
Bij eerste zwangerschap had ik nauwelijks klachten
Stewardessje schreef:Hey allemaal!
Ik ben 28 jaar stewardess van beroep ben sinds november gestopt met de pil en wij willen heel graag een kindje krijgen!
We hebben pas afgelopen maand "geprobeerd" weet alleen niet of m'n cyclus wel regelmatig is. Mijn man is piloot dus we zien elkaar soms een week niet, niet handig met klussen zeg maar!
Ik was 31dec ongi 4 dagen en daarna op 28 januari weer 4 dagen ongi.
Op 6 -9-12 februari hebben we nog geklust. Weet niet wanneer mijn eisprong was ik denk dat ik woensdag weer ongi wordt heb vandaag een test gedaan (2 voor 5 van KV)maar die was negatief
Liefs stewardessje
supermama schreef:Zou jammer zijn stewardessje, maar dat gevoel had ik ook en ik werd het niet.
Oe pip, spannend!!! Wanneer ga je een testje doen?
Mijke, ik hield ook mijn langste ronde aan. maar deed daarbij ook ovulatietesten.
Maar als je ook al over de lengte van je langste cyclus heen bent. En pcos hebt, tsja euhmm... geen idee :(
supermama schreef:Ik vind het een nette cyclus hoor stewardessje. Er zit maar twee dagen verschil tussen.
je kunt zeggen dat je eisprong dan tussen dag en 12 en dag 14 ligt. Dus rond die dagen om de dag aan de slag.
En 4 dagen ongesteld is netjes. Ik had het altijd 3 dagen.
Nikki schreef:Hier mijn ongi weer voorbij dus op naar de volgende ronde! En nou niet weer 1 van 88 dagen want dat was heus niet grappig:-? Jammer Stewardessje maar weer op naar de ronde van maart 😊 En @Bach jeeee wat sneu... Hopelijk inderdaad snel zwanger van een plakbeeb!
supermama schreef:Stewardessje, ja klopt, ik heb afgelopen dinsdag positief getest.