Zeepaard12Oud lidBerichten: 311Lid sinds: 31 oktober 2011
Jammee MG...... op naar nieuwe ronde inderdaad. ..
Deedee schreef:hoi meiden,
helaas nog geen nieuwe zwangeren hier de afgelopen 2 week. jammer 😞
ondertussen de 12 weken gepasseerd! voel me wel ietsjes beter maar nog niet topfit. gelukkig hoef ik niet meer over te geven maar ben savonds vaak nog wel erg misselijk en blijf maar moe moe moe. maar goed het hoort er allemaal bij.
ik lees nog regelmatig mee en hoop dat er snel weer meer zwangeren bij mogen komen!
Daveigh schreef:En al goed aan het groeien?? Met 2 kindjes kan ik me voorstellen dat het dubbel zo hard gaat!
Deedee schreef:In uitgerekend sept heb ik net een buikfoto geplaatst. Ik vond dat ik al een behoorlijke buik had maar op de foto vond ik het weer meevallen
mijke schreef:Als ik 20 minuten later na mijn OVU test kijk dan is het streepje wel n stuk donkerder geworden ??
PF ik snap die dingen niet zo goed hoor.
Hoop dat ze heel duidelijk zijn als je echt een ei hebt, want anders was dit de eerste en de laatste maand denk ik
Stewardessje schreef:Over ongeveer een week kan ik gaan testen....ik voel alleen niks 😞 hoop t zo maar denk niet dat het raak is...
Zeepaard12 schreef:Er zijn er echt veel die nu rond dezelfde periode zitten.... Hoe komen we deze week door meiden?!?1
mijke schreef:Mijn ovu test van vandaag leek lichter te zijn als gisteren ?
Terwijl ik m juist een stuk donkerder had verwacht.
Ik weet niet of ik t wat vind die ovu testen.
T duurt hier nog heel lang tot mn nod.
Ff wat anders. Ik had laatsr discussie met iemand die ook zwanger wou worden maar niet in maart.
Die maand sloeg ze over omdat een verjaardag in december onhandig uit komt ???
Zouden jullie daar n hele maand voor laten gaan omdat de mogelijke verjaardag niet zo handig is ??
supermama schreef:Meiden, ik hoop dat er toch snel een zwangere bij mag komen hier.
Het is spannend.
Penny, ga testen joh!!
Gisteren begon er bij mij bloedverlies. Vannacht erge buikpijn en het bloedverlies bleef.
Dus vandaag even contact gehad met de verloskundige.
Vanmiddag mocht ik meteen langs komen.
De echo was op zich goed. Heb een mooi kloppend hartje gezien. volgens de berekening nu 8+4
Maar... Er was nog iets te zien op de echo, ze denken een cyste. Dus morgen naar het ziekenhuis en naar de gyn om weer een echo te laten maken.
Dan kijken of hij kan zien wat het is en wat het behandelplan gaat worden als dat er komen gaat.
Aan de ene kant ben ik gerustgesteld, aan de andere kant erg onzeker, wat gaat er nu komen.
Daveigh schreef:Lekker veel babbelen hier ;)
mijke schreef:Stewardesje het kan ook een goed teken zijn dat je niets voelt hoor.
Er is eigenlijk niets zinnigs over te zeggen dan gewoon nog n week afwachten.
En dan duurt een week laaaang, maar ja
Geduld is ook niet mijn sterkste punt ;-)
Daveigh schreef:Even een fotootje plaatsen :D?
Ja er was nog iemand die december geen handige maand vond maar niet perse verstek liet gaan.
December is natuurlijk een hele drukke, dure maand maar ach dat pas je er dan ook wel weer in.
Heb altijd geroepen dat ik een december kindje zou krijgen so Ill keep my fingers crossed 😉
Hoe denk jij erover?
mijke schreef:Pf vandaag zo goed als geen streepje 😞
Terwijl vandaag mijn eisprong zou moeten zijn.
Dat wordt dus weer een lange ronde
En dus na de gynaecoloog..
Je kan nooit een eisprong hebben zonder posi ovu test toch?
mijke schreef:In de bijsluiters staat dat n licht streepje niet telt
Streep moet donkerder zijn als de controle streep.
Maja dan kan t nog niet want n dag of 5 geleden waren de streepjes wel iets duidelijker maar nog steeds niet posi
En zo vroeg in je cyclus kun je nooit n ei hebben
Penny1990 schreef:Pip, nou maak je me wel wat zenuwachtig hoor! Haha 😊
Supermama, ik wacht nog tot t weekend of na het weekend denk ik. Maar wat vervelend joh voor jou! Wat gaan ze doen als het eem cyste is?!
Nikki schreef:Hay meiden, welke dag rekenen jullie als eerste ongi dag? Ik had vorige ronde 2 dagen wat bruine afscheiding, en daarna begon het bloeden. Nu sinds vandaag weer bij afvegen bruin, maar nog geen bloed. Rekenen jullie dit als dag 1 ongi voor je cyclus, of pas vanaf het bloeden?
supermama schreef:Vanmiddag bij de gyn geweest.
Er zit inderdaad een cyste in mijn buik. Ze hebben als grens dat ze onder 10 cm niets doen.
Mijn cyste zit onder die grens.
Nu moet ik over 4 weken nog eens terug komen. Ze gaan dan kijken of de cyste gegroeid is.
Wanneer hij dan boven de grens uitkomt, gaan ze hem verwijderen. Anders niet.
Ik heb wel weer even de kleine uk gezien, hij/zij deed het wederom goed!
Bloedverlies hoef ik me niet heel druk om te maken.
@Pip, balen zeg dat je de afspraak vergeten bent. Heb je al een nieuwe afspraak gemaakt? Wanneer moet je nu?
Zeepaard12 schreef:Dames, moet je om voor je NOD te testen een vroege test hebben of kan dat ook een gewone zijn?
Zojuist getest (voor de grap).... Ik zie alleen een tuurstreep als ik hem op kop houd.... Dus ben bang dat het gewoon is wat ik wil zien....
Zeepaard12 schreef:Deze test is van mat care.... Ik ga morgenvroeg nog een keer testen!