Zeepaard12Oud lidBerichten: 311Lid sinds: 31 oktober 2011
@Pip: Hoe is het met jou?? Heb je getest??
Deedee schreef:@mgm als jij denkt 10-1je eisprong te hebben gevoeld dan is je nod toch ook pas rond de 24ste en hoef je nu toch ook nog geen ongi te verwachten??
@ lehh hmm vaag van die test. Hopelijk overmorgen een duidelijke streep!..
@ stina knap dat je nog zo lang kunt wachten met testen.
@ pip hoe staat het er bij jou voor??
@zeepaard altijd zo niet leuk om je kjnd huilend weg te brengen. Mijn zoontje doet dat ook. En ook al weet ik dat het zo over is en werk ik zelf op kdv toch heb ik er noeite mee. Leuk die hormonen grrrr
Ik denk zaterdag nog ook gewoon ongesteld te worden. Heb vandaag ook helemaal geen ' klachtjes' meer. Heb er ook wel vrede mee als ik ongesteld word. ( ook zelf bescherming natuurlijk om er van uit te gaan dat ik ongesteld word) en heb me voorgenomen om dan vanaf maandag weer extra goed op mijn eten te letten en niet meer snoepen en veel water en thee drinken. Misschien val ik dan ook nog iets af...het is nodig!! Maar voel niet de motivatie om streng te gaan lijnnen dus dan maar op die manier..
Lehh schreef:De rode duivels zijn helaas gearriveerd...Gelijk nieuwe ovutesten besteld! Ik wil ook even gaan verdiepen in teunisbloemolie! Vanavond maar een wijntje om mezelf te troosten..
Bo1985 schreef:Hoi meiden, ik heb vandaag felle steken rechts bij mijn lies. Gisteravond toen ik in bed lag ook felle steken. Herkent iemand deze steken? Ook net weer even licht bruin bloedverlies met afvegen. Dit bruine bloed verlies is dinsdag begonnen en is alleen met afvegen, verder niet
Ik hoop dat iemand dit herkent en mij wilt vertellen wanneer dit bij haar was.
Stel, gewoon stel, dat dit een innesteling is, wanneer zou ik dan kunnen testen?
Het gaat toch kriebelen maar ergens wil ik ook gewoon een week wachten, gewoon wachten totdat de menstruatie komt. Maar dat is zo moeilijk hè!!
Zeepaard12 schreef:Als ik vanaf de 16e tel en dan bedenk dat ik 5 Jan mijn eisprong heb gehad( denk ik gevoeld te hebben) word je ongeveer na 14 dagen ongi( of niet)... Dus dat is zondag/maandag...... Met de pil zou ik het ook afgelopen maandag zijn geworden....
Bo1985 schreef:Hoi meiden, ik heb vandaag felle steken rechts bij mijn lies. Gisteravond toen ik in bed lag ook felle steken. Herkent iemand deze steken? Ook net weer even licht bruin bloedverlies met afvegen. Dit bruine bloed verlies is dinsdag begonnen en is alleen met afvegen, verder niet
Ik hoop dat iemand dit herkent en mij wilt vertellen wanneer dit bij haar was.
Stel, gewoon stel, dat dit een innesteling is, wanneer zou ik dan kunnen testen?
Het gaat toch kriebelen maar ergens wil ik ook gewoon een week wachten, gewoon wachten totdat de menstruatie komt. Maar dat is zo moeilijk hè!!
supermama schreef:stina, jammer dat je ongesteld bent geworden. Valentijn is wel romantisch om samen te testen.
Ik test niet samen met mijn man, als het raak is hoort hij het wel haha.
Hier alleen zere borsten en wat gerommel in mijn darmen. Dit heb ik de afgelopen rondes ook allemaal gehad. Ik ga er dus vanuit dat voor mij dit weekend ronde 11 aanbreekt.
Over de duur van de menstruatie, ik ben altijd maar ongeveer 2 dagen ongesteld.
Heb mijn man van de week verteld dat ik soms wel bang bent dat het niet lukt om een tweede kindje te krijgen.
Hij gaf aan dat we de komende maanden gewoon goed ons best gaan doen en anders een praatje gaan maken met de ha.
Maar dat ik er van uit moet aan dat het gewoon goed komt en moet proberen minder te piekeren. Wat kan hij soms lekker nuchter zijn, heerlijk!!
supermama schreef:Kim, dat snap ik. Maar jij hebt natuurlijk al wel het een en ander achter de rug.
En bij jou wil het niet zoals je gehoopt had. Dan zou ik er ook klaar mee zijn wanneer mijn man zo nuchter was.
Maar nu vind ik het wel lekker. Van onze eerste mochten we in ronde 5 al zwanger worden.
Ik had gehoopt nu ook weer zo snel geluk te hebben. Nu probeer ik me erbij neer te leggen dat we toen veel geluk hebben gehad en dat ik nu meer geduld
moet hebben, hoe moeilijk ook. En ik kan wel overal beren op de weg zien en van een mug een olifant maken en het glas altijd half leeg zien, maar daar word ik niet
zwanger van. Dus vol goede moed, en een nuchtere vent naast me (die me wel steunt en achter me staat enz enz,) gaan we er tegen aan.
Deedee schreef:Het zou innesteling kunnen zijn en dan zou je een week later kunnen testen. Of met vroege test al wel over 4 dagen ofzo
Maar wil niet negatief doen maat skechts 10% merkt iets van de innesteling. Kan bijv ook oud bloed zijn van een wondje . Ik dacht/ hoopte het een paar maanden geleden ook en toen bleek het oud bloed van buitenbaarmo3delijke zwangerschap. Dus wat ik zeg het kan van alles zijn maar natuurlijk ga je er op hopen. Ik hoop het ook voor je!
alnus schreef:We zijn ruim een half jaar bezig om zwanger te worden. Ik maak me nog nergens druk om, bij sommige mensen duurt het eenmaal wat langer dan bij anderen, helaas. Ik zit alleen wel met een vraagje. Ik heb een bloedafwijking genaamd Factor V Leiden en mijn man heeft de zeldzame bloedgroep B-negatief.
Heeft iemand een idee of dit invloed heeft op onze kinderwens?
alnus schreef:We zijn ruim een half jaar bezig om zwanger te worden. Ik maak me nog nergens druk om, bij sommige mensen duurt het eenmaal wat langer dan bij anderen, helaas. Ik zit alleen wel met een vraagje. Ik heb een bloedafwijking genaamd Factor V Leiden en mijn man heeft de zeldzame bloedgroep B-negatief.
Heeft iemand een idee of dit invloed heeft op onze kinderwens?
Deedee schreef:
Naam
kindje
ronde
leeftijd
NOD
mama-1983
2e
?
30
Stina84
1e
4e
29
14/2
Pip
2e
1e
28
20/01 (eerste ronde na stoppen pil)
Lehh
2e
3e
27
Nien85
2e
wacht
28
17/01
Deedee
2e
2e na bbz
29
18/01
Supermama
2e
9e
29
18/01
Doglover
1e
1e
27
19/01 (eerst ronde na stoppen pil)
Zeepaard12
2e
2e
27
xjolanda
1e
4e
23
27/1
Mijke
2e
wacht
25
?
Melissa90
1e
wacht
23
eerste ongi afwachten
hoi1987
2e
wacht
26
?
MG1981
2e
1e
32
10/01 eispr - wachtbankje
Nikki
1e
3e
25
wachtbankje
Vio-Eef
kim
1e
1e
1e
22
?
25 12-02(denk ik)
Deedee schreef:nee!! supermama vind ik niet leuk!!!!
@mg pijn in borsten alleen al als je er naar kijkt! kleding die eroverheen gaan, je kind die je optilt. zo erg. als ik dat heb weet ik dat ik zwanger ben haha
Nikki schreef:zo erg pijn in je borsten? Pfoe dat heb ik nog nooit gehad, mja ik heb dan ook altijd last van die dingen omdat ze mij veel te groot zijn. Hier nog steeds darmen in de war en wachten tot het maandag is duurt lang!!
Balen supermama dat je weer ongi bent geworden, ik gun het jullie allemaal van harte om gewoon lekker niet ongesteld te worden en hier heuglijk nieuws te melden.
Ik geloof eigenlijk steeds minder dat ik zwanger ben. Schildklier kan op de hobbel zijn, kan gewoon een cyclus overgeslagen hebben (dat denk ik nu..) en ja zwanger is ook een optie, maar als ik hier dan lees hoe pijnlijk je borsten zouden moeten zijn en misselijk enzo.. Tja ik ben wel gevoeliger op de maag, minder eetlust, al een week rommelige darmen maar that's it en dat kan ook gewoon een virusje zijn. Maandag zullen we het weten..
stina84 schreef:oh supermama, weer geen fijn nieuws dan…
hopelijk heb je volgende keer weer een minder lange ronde en dan zo heel onverwachts 'zwanger' 😊
heb je dan regelmatig getest de laatste dagen? of wat deed je zo in die onwetendheid?
en deedee… wat heb je toch allemaal meegemaakt… hopelijk draait alles positief uit!
pip schreef:niki: wow duurt lang tot het maandag is!!! ben zo benieuwd naar de uitslag.
mg: hopelijk voor jou ook snel wat meer duidelijkheid en dat je gewoon weer lekker voelt.
supermama: damn dat is ronde 11 hopelijk voortaan jullie geluks getal 11?!
ik heb 1 enorm zere borst, dit vermelde ik een paar dagen geleden al maar links doet nog steeds enorm zeer! rechts ook wel iets. Hebben jullie al eens een wat opgezette melk klier gehad in de borst. ik denk dat die van mij nu super reageren op het stoppen met de pil, tja of toch zwangerschap. mijn vriend knijpt soms nog wel eens in mijn borst als we elkaar passeren in huis maar ik maak nu automatisch een sprong op zij als hij mij tegen komt hihi
vandaag hadden we nog even geknuffeld maar het was alles behalve fijn wat was dat een naar gevoel in mijn onderbuik bah! en toen we onder de douche stonden moest ik huilen haha om niks dusss....
verder helemaal totaal niks meer te ontdekken aan bruin verlies, ongi o.i.d. zou het bruin verlies van laatst (minimaal, bij afvegen) ook kunnen bij zwangerschap, misschien een innesteling toch.
haha lijkt wel alsof dit weer de eerste keer is zwanger worden zo veel vragen dacht dat het een eitje zou zijn bij een tweede wachten op nod enz.
MG1981 schreef:
Stins84: dat kan wel hoor 18dgn, elk lichaam is anders.
Ik kan je helaas niet vertellen betreft ovu testen want ik heb ze nog nooit gebruikt. Succes!
stina84 schreef:Vind ik toch nergens terug hoor dat dat 18 dagen ook kan duren (je menstruatie na de eisprong)… Maar het moet wel haast!
Volgende maand gewoon weer wat meer geduld en eigenlijk weet je na een tijd automatisch of je zwanger bent of niet lijkt me… Je lichaam laat dit op gegeven moment wel zien :-)
Doglover schreef:Ja MG1981, ik ben ook heel benieuwd... Al zeg ik steeds tegen mezelf dat het wel niet waat zal zijn... Dat zou te straf zijn 😊
Maarja... De signalen zijn er wel maar wat is de betekenis e ...
Afgelopen 3 dagen alst van onderbui, steken en krampen en dan nu de borsten. Van moegen nog iets raar... Ik slaap al 3 nachten slecht, hevig dromen en dan rond 3-5 u wakker worden en niet meer kunnen slapen. Vanmorgen weer en na toilettebezoek het gevoel dat mijn eten in mijn keel zit. Beetje boertjes moeten laten maar niet moeten overgeven. Dan nog 2 uurtjes geslapen en opgestaan met reuze honger ( ook,vreemd ontbijten is niet mij. Favoriete maaltijd 😃 )
Maar ik zal mezelf wel gek maken ...