Cecarolien schreef:Hier gaat het goed hoor, bedankt voor de lieve berichtje's!
Zijn nu druk bezig met de auto, kans is dat die total loss wordt verklaard.
Auto staat nu bij de garage en word vandaag na gekeken dus even afwachten hoe en wat.
Maar allang blij dat wij (bestuurders/inzittenden) allemaal oke waren en zijn.
Eerste dag zag ik het bij alles wat ik deed voor me, alsof er x op x een film werd afgespeeld. maar dat ben ik nu kwijt gelukkig
Zometeen over een uurtje ( 11;00 ) hebben we afspraak om huis te bezichtigen dus ben benieuwd :razz: ( en stiekem vrij zenuwachtig haha )
kim88: Helaas was het in dit geval onze 'schuld' naja schuld..het was glad, sneeuwde e.d en we raakten dus in de slip en voorkant van auto slingerde van links na rechts, geprobeerd pompend te remmen maar ook zonder resultaat..Dit gebeurde zo paar meter voor een stoplicht. De auto kwam geheel horizontaal te glijden, en toen knalden we op een auto die voor het stoplicht stond,Precies op hun trekhaak ( Wat hun geluk is geweest qua schade ) en ons nadeel qua schade, want hun trekhaak is dwars door de achterdeur heen gegaan.
MG198: Ja logisch dat je wat in de war bent, gecondoleerd met je buurvrouw.
Was ze al ziek? of plotseling? klote zeg.. neem eerst tijd maar even voor jezelf inderdaad en gewoon testen wanneer je d'r aan toe bent, geestelijk en lichamelijk.
Voor woensdag wil ik je in ieder geval heel veel sterkte en kracht wensen
*Knuffel*, en doe rustig aan
Ik wacht gewoon even 2 weken af kijken wat mijn lichaam doet.
Mijn buurvrouw kwam er ongeveer een anderhalf jaar geleden achter tijdens haar vakantie dat ze een buiktumor had, daar is ze voor behandeld doormiddel van chemo.
De laatste keer dat ik haar sprak en zag voelde ze zich goed en ging het ook goed.
Totdat ik voor afgelopen kerst hoorde dat er weer een tumor zat en die was niet meer te behandelen..... ze lag op sterven dus.
Afgelopen donderdag is ze overleden op 62 jr leeftijd en helaas is/mocht ze geen oma worden en was ze heel gek met mijn dochter.
dit stuurde ze mij na dat ik haar een kaartje had gestuurd:
Hoi M, bedankt voor je lieve kaart, ik had graag nog wat langer van jullie genoten en met name Alana, wat heb je een lieve dochter, ze is echt een schatje
en dat heb je aan jullie opvoeding te danken, geniet nog lekker van haar en geef ze een dikke knuffel van mij Liefs A.:cry:
Ik heb zo erg moeten huilen doordat berichtje.
Daarna hebben we nog wel wat gesmst maar sinds 4 januari niet meer, wel heb ik haar kunnen vertellen dat we voor een 2e kindje gingen en dat vond ze leuk om te horen.
.............