msb schreef:Das nog maar kort marieke, kunnen jullie het wel een plekje geven? heb je een goede band met je sz?
Lekker door kletsen dat is gezellig. Het is inderdaad nog maar kort. Ik heb het een mooi plekje kunnen geven en dit klinkt
misschien hard maar ik ben wel zo nuchter dat ik weet dat het niet voor niets gebeurd. Ik heb een kennis en die heeft haar
kindje met een jaar af moeten geven waar ook vele operatie aan voor af gegaan zijn. Dan heb ik liever een mk ( sorry als ik
voor sommige hard over kom) Maar ik denk maar zo het kan altijd erger dan wat mij nu overkomen is. Het is op dat moment
verschrikkelijk en je wereld stort even in en het was voor ons al een achtbaan omdat ik gewoon aan de pil was. Maar hierdoor
zijn we er wel achter gekomen dat onze kinderwens groter is dan we dachten en ik ben gestopt met roken. Dus het heeft me
ook veel positieve dingen gebracht! En ik vermoed dat ik het makkelijker heb af kunnen sluiten omdat ik helemaal geen bloedingen
heb gehad tijdens mijn mk en er gewoon niets van gemerkt heb. Alleen het gevoel van zwanger zijn was weg. Dit was al voor de
echo en de curettage.
Met mijn schoonzus heb ik een hele goede band gelukkig. We lopen de deur niet bij elkaar plat maar 1 x in de maand gaan we
gezellig bij elkaar wat drinken.