Oeps ook van mij een late reactie. Het is idd mijn ontpilronde. Wist dat het lang kan duren maar ik dacht op een of andere manier dat het bij mij niet zo lang zou duren.
Helaas heb ik vorige week wss een epileptische aanval gehad. Deze week bij de neuroloog geweest en daar kreeg ik het advies nu 3 maanden te wachten. Eind februari krijg ik een mri scan en hersenfilmpje maar als dan alles goed is weten we nog niet of we langer willen wachten.
Lastig om nu ineens te wachten en wie weet hoelang het überhaupt duurt voor t raak is :(.
@heleen, wat balen voor je. Het klonk zo veelbelovend! Maarr nieuwe maand, nieuwe kansen. En met zo'n schoon huis houd je tijd over voor andere dingen ;).
alex schreef:@ Lelie88, ook al 8 weken joh? Ik weet als geen ander hoe irritant dat is. Was dit j 1e ronde of nog je ontpilronde want je ontpilronde kan nog wel veel langer duren hoor. Bij mij was mijn ontpilronde juist korter ongeveer 35 dagen en mijn 1e echte cyclus dus 8 weken en baalde daar toen zo van, dus stiekem was ik gisteren ook wel een beetje blij dat deze 2e cyclus maar 28 dagen heeft geduurd en dus enigszins is gestabiliseerd. Als je zulke lange cyclussen hebt heb je namelijk gewoon veel minder 'kans' dan de mensen die elke maand een cyclus hebben, ik had namelijk gewoon een hele maand overgeslagen toen met die 8 weken en baalde toen zo. Hoop voor jou dat dit ook het geval is en weet gewoon dat je lichaam echt tijd nodig heeft om zich te stabiliseren, dit kan echt wel een half jaar tot helaas een jaar duren. Komt vast allemaal goed!!
Spannend voor Liese en Dootje, jullie zijn next in line denk ik zo?
En Kiekeboe, hoe zit het nou met jou? Is je menstruatie al doorgekomen of....?? Denk aan je!!
Fijne dag vandaag ladies!!