Tam76Oud lidBerichten: 721Lid sinds: 13 november 2013
Ik had echt gehoopt dat het raak zou zijn maar helaas dus. Bijmijn dochter wad ik na 3 maanden al zwanger. Maar ik ben inmiddels 5 jaar ouder (37) dus dat kan een probleem zijn.
Tam76 schreef:Doglover, tihd om je ticker aan te passen!
Tam76 schreef:@alex: daar snap ik ook niks van. Vreemd zeg! Nu ben jw nog n7ks wijzer. Weer afwachten dus. Jammer meid.
@Doglover: ik moest even lachen om het woord wijsheidstanden! De Vlaamse versie van verstandskiezen neem ik aan. Ik vind het Vlaams zo'n grappig taaltje. Ik woon dicht bij de grens van Maasmechelen dus hoor het wel vaker. Zo schattig! En natuurlijk op tv bij Mega Mindy en K3 he.
Laura schreef:Wow Doglover, van harte gefeliciteerd!
Ik begin me al bijna zorgen te maken dat ik nog niet zwanger ben, zo snel gaat het in het november topic 😉
Alex, spannend ook voor jou!!
Bo1985 schreef:Bij mij mag dat knipoogje wel weg.. Ik baal..! Ook al weet ik dat dat helemaal nog niet hoeft want ik zit pas in de 4de maand maar toch.. Ik wil het zo graag! Straks de carnaval, dan is ook m'n geplande eisprong. Even lekker m'n zinnen verzetten en feest vieren! Ik blijf de komende tijd even weg van het forum, tegen de tijd dat m'n NOD eraan komt, kan ik me vast niet meer inhouden en kom ik hier even spuien!
alex schreef:@Daveigh, ben jij eigenlijk al ongesteld geworden? Zo niet dan is er dus ook nog hoop voor jou 😉 haha
alex schreef:Ah jammer Daveigh, ook op naar de volgende ronde dus! Lijkt dan nog zo lang te duren he. Maar zie wel dat je redelijk goed zit met je cyclussen, mooi elke keer op tijd dat is dan wel weer fijn, kan je gericht klussen ;). Ik ga jullie op de hoogte houden van mijn vorderingen.. ofwel ongi ofwel een hopelijk duidelijke test! We shall see! Time will tell
Liese1985 schreef:Ik heb het lijstje weer even erbij gepakt en bijgewerkt! Als er iets niet klopt gelijk wijzigen hoor!
Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:
NOD:
Alex
24
3
1
28-02-2014
Robbin
30
3
2
02-03-2014
Dootje
25
3
1
07-03-2014
Bo1985
28
5
1
14-03-2014
Laura
26
3
1
16-03-2014
Tam76
37
4
2
18-03-2014
Liese1985
28
2
1
19-03-2014
Kiekeboe
34
5
1
19-03-2014
Heleen
27
4
2
??-03-2014
Sabrina
26
3
1
Zwanger!
Stina84
29
4
1
Zwanger!
Sunlover
32
1
2
Zwanger!
Deedee27
27
2
1
Zwanger!
Essebes
30
1
1
Zwanger!
Lyn86
Giwi
Doglover
27
32
27
3
1
2
1
2
1
Zwanger!
Zwanger!
Zwanger!
Lelie 88
25
1
1
02-01-2014
Heb me er even terug tussen gezet 😊
Dootje schreef:Hoi meiden,
Afgelopen maand heb ik geprobeerd wat afstand te houden van het forum. Werd een beetje gel van mezelf, omdat ik te veel bezig was met het zwanger worden.
Het is me alleen niet echt gelukt haha heb alles mee gelezen!
Alex wat balen die onzekerheid.. ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!
Ik ben afwachtende van mijn nod (7 maart). Heb eigenlijk helemaal geen symptomen van zwangerschap.
Maar vorige X had ik het wel en toen was ik niet zwanger.
Om mijn vriend te laten weten dat ik zwanger ben heb ik het boek van Kluun, help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt, gekocht.
Het leek me wel gepast haha..
Zo nu ga ik sporten! Fijn weekend!
Tam76 schreef:Laura, colgens mij geeft de ovu test aan dat er binnen 48 uur een eisprong plaats zal cinden. Zaadjes overleven volgens mij max 48 uur dus de dag can de positieve test zeker aan de bak en de dag erna ook lijkt me. Iedere dag klussen is natuurlihk meeste kans maar geb ook weer gelezen dat dat juist weer nuet goed zoy zijn voor de spermakwaliteit of zoiets...
Liese1985 schreef:Dames vandaag meegedaan met een 10kmloop!! Onder het uur gebleven! Heerlijk gevoel! Nu lekker relaxen! Ovutest gaf al een donkerder streepje dus lekker klussen de komende dagen!!
robbin schreef:Ja daarom vind ik het nog een beetje spannend zit nog 3 dagen voor mijn nod vandaar ook het lichte streepje maar wel duidelijk zichtbaar en roze!!
robbin schreef:
Bedankt allemaal 😊
Hier mijn foto. Hoop dat hij idd mooi donkerder wordt!!
Dootje schreef:Hihi ik heb net stiekem toch getest..
Er kwamen gelijk 2 strepen tevoorschijn. 1 in het controlevenster en een liggende in het testvenster.. Ik was me feestje al aan het vieren hoor.. Maar toen keek ik nog ff in de bijsluiter😝
Het moest natuurlijk een kruis worden hihi..
Nog negatief dus. Had niet anders verwacht. Ik ga nu wachten tot zaterdagochtend met testen..
-sunshine- schreef:Wow Robbin, gefeliciteerd meid, wat een super goed nieuws! Kimmie en lelie ik zou als de wiedeweerga naar de huisarts zijn gegaan, die onzekerheid is nergens voor nodig dus ik hoop dat jullie snel op weg worden geholpen zou je naar de dokter gaan. Heleen, wat balen zeg van je man, hopelijk knapt hij inderdaad snel weer op.
Tam, jij was toch al zo afgevallen? Ik ben vandaag begonnen met een poging wat kilootjes kwijt te raken. Ben eigenlijk altijd al iets te zwaar geweest en wellicht heeft het een positief effect op het zwanger worden. Ik weet wel dat ik geduld moet hebben maar ik vind een vijfde poging toch echt al wel lang duren... Wil gewoon ook zo graag...