LauraOud lidBerichten: 781Lid sinds: 26 november 2013
Ja Heleen, ik blijf ook elke keer kijken of Sunshine al iets heeft gepost!!
-sunshine- schreef:Ik geloof dat ik alles bij elkaar drie uurtjes geslapen heb vannacht, maar het was de moeite waard...
IK BEN ZWANGER!!!!
CB test geeft aan 2-3 weken, officieel nu 4 weken en 1 dag en uitgerekend op 5 december, dat wordt een mooi sinterklaas cadeautje ;-)
-sunshine- schreef:Dank je wel meiden, ik ben een beetje overdonderd, had het echt helemaal niet verwacht deze maand. Heb even tijd nodig om het door te laten dringen..
Lelie, gewoon bellen vandaag meid, het gaat niemand iets aan waarom je even moet bellen en die vraag zal ook echt niemand aan je stellen, ik hoop voor je dat je vandaag een afspraak kunt maken voor je vrije dag.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een ticker kan toevoegen?
Sabrina schreef:
Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:
NOD:
Lelie 88
25
1
1
???
Bo1985
29
7
1
11-4-2014
Tam76
37
5
2
12-4-2014
Laura
26
4
1
13-4-2014
Alex
24
4
1
14-4-2014
Dootje
25
4
1
15-4-2014
Liese1985
28
3
1
27-4-2014
Sunshine
37
5
1
Zwanger! (05-12-2014)
Heleen
27
5
2
Zwanger!
Stina84
29
4
1
Zwanger! 23-10-2014)
Sunlover
32
1
2
Zwanger! (15-09-2014)
Deedee27
27
2
1
Zwanger!
Essebes
30
1
1
Zwanger!
Lyn86
27
3
1
Zwanger!
Giwi
32
1
2
Zwanger!
Doglover
27
2
1
Zwanger!
Robbin
30
3
2
Zwanger!
Kiekeboe
34
5
1
Zwanger! (26-11-2014)
Sabrina
26
3
1
Zwanger! (30-10-2014)
Lelie88 schreef:Ja, ik ben er rond 14u gewoon even tussen uit gesneakt.. Maare het had nog geen zin om langs te komen want 3 maanden was pas heel kort. De assistente gaf zelf aan dat ze me begreep en hetzelfde zou hebben maar dat de huisarts vond dat ik toch nog heel jong ben met mn 25 jaar. Ik kon wel toch komen als ik dat toch wilde maar dan zou ik dezelfde uitleg nog een keer krijgen en verder zou er niks mee gedaan worden. Gynacologen zouden er toch nog niets aan doen en ik had vroeger juist te veel gebloed. Ik gaf ook aan dat dat iets anders was (dat was toen omdat mn baarmoeder mond beschadigd was door het lange pil slikken dus door het minste of geringste scheurde die over en bloedde ik flink).
Naja niks dus. :(
Dootje schreef:Tam wat leuk wen feestje! Je bent nu vast gebroken. Kleine meisjes worden snel groot hè.. Geniet er nog maar van!
Vandaag een knalpositieve ovutest gehad. En gelukkig vanmorgen nog geklust 😊
Nu aan het twijfelen of we vanavond nog een keer gaan klussen al we willen.. Weet niet of het verstandig zal zijn 😛
Vind het wel erg hoor dat ik er zo mee bezig ben. Had dat niet verwacht eigenlijk..
Nou over 2 weken NOD dus op 13 april ipv 15 april..
Echt regelmatig is mijn cyclus niet te noemen dus..
Betekend dat ik met ovutesten zal blijven werken als het nu niet raak is..
Ik hoop het natuurlijk niet meer nodig te hebben haha
Tam76 schreef:Zwangere dames, ik raad jullue de documentaire 'Het wonder van een nieuw leven' aan. Te downloaden als film eb op youtube in d3len te Ien. Heel mooi iedere week weergegeven op een magische wijze. Ik had mijn dvs uitgeleend aan mijn schoonzus en nog niet terug gekregen (na twee jaar...) en ik wilde m nog eens zien. Gezien onze 'geheime missie' dus op youtube bekeken. Nog steeds adenbenemend!
Ik heb net 30 cakejes gebakken die mijn dame morgen mag uitdelen op school. Straks nog decoreren samen met haar. Jammer dat hwt uploaden can doto's me niet lukt! Dat moet toch cia dat knopje met dat boompje met hokje er omheen he?
Laura schreef:Tam, van harte gefeliciteerd met je dochter!! 😊 Hopelijk hebben jullie een leuke dag en kan je dochter lekker trakteren 😃
Sunshine, wat fijn dat je nog bijna nergens last van hebt! Heleen, hoe gaat het met jou? Heb jij al klachten? Wat zitten er een hoop dicht bij elkaar met de zwangerschap! Daveigh, hoe is het met jou?
En hoe is het met de afvallers? 😉 Ik heb de afgelopen 2 weken teveel gesnoept en gegeten.. Ik ging zondag op de weegschaal staan en daar schrok ik wel een beetje van, oeps. Dus, sinds gisteren ben ik weer vol goede moed begonnen met gezonder eten.
Sabrina schreef:Hoi Laura, hier wat info over je medicatie: ZEKER GEEN DICLOFENAC!!! Dit kan in het begin abortus of misvormingen geven en aan het einde een lange bevalling, meer bloedingen, het kindje kan problemen krijgen bij de geboorte. Dus ook geen ibuprofen, aspirine... Eigenlijk is alleen paracetamol met mate veilig. Wel vervelend als je pijn hebt. Verder de vitamine D, daar moet je toch ook mee opletten, ik weet niet welke dosis je neemt. Dit is vetoplosbaar en kan dus niet zomaar uit je lichaam verwijderd worden. In een zwangerschaps multivitamine is dit wel juist gedoseerd. Een teveel kan mentale retardatie geven en oogproblemen. Desloratadine wordt afgeraden, omdat er te weinig gegevens over beschikbaar zijn. Ze weten niet of het effect op de vrucht kan hebben. Eventueel kan je vragen aan de dokter om een ander, veilig, antihistaminicum voor te schrijven. Deze zijn wel niet even sterk, maar beter dan niets. En vaak werken ze ook tegen misselijkheid 😉 Als je nog vragen hebt over andere medicatie kan je veel vinden op www.farmacotherapeutischkompas.nl, ik gebruik dit in de apotheek ook regelmatig omdat dit veel wetenschappelijke info bevat bijvoorbeeld over zwangerschap.