HeleenOud lidBerichten: 236Lid sinds: 4 december 2013
Tnx sabrina, maar laura heeft me inmiddels aan de groep toegevoegd! Hoop dat de rest ook komt!
Laura schreef:Hihi, bedankt allemaal! 😃
Bo, ik heb me niet in kunnen houden en de cb test toch al gedaan vanochtend 😉 En die zei zwanger! 😃 Volgens m'n app ben ik nu 3 weken en 6 dagen zwanger, uitgaande van m'n eisprong. Dan wordt de uitgerekende datum 18 december (voor het 4e jaar op rij iets heel leuks voor de kerst! ;-))
Lelie, wat zou het fijn zijn als je eindelijk ongesteld wordt!! (Dat is een zin die je niet vaak zegt, haha ;-))
Ik hoop dat jullie het uit kunnen houden tot de 18e, haha 😉 Maar ook dan duim ik weer voor positieve testen. Tam, wanneer ga jij weer een testje wagen? En alex? En Dootje morgen?
robbin schreef:Welkom Lieke! Lijkt me idd heel vervelend zo'n lange onregelmatige cyclus. Ik baalde al van mijn 5 weken cyclus. Hopelijk komt alles snel op gang en ben je toch lekker snel zwanger 😊
@Bo: Geen symptomen wil echt niks zeggen! Ik heb ze ook nooit gehad en nu nog niet. En van de week een prachtige echo gehad dus ik ben er blij mee dat ik me top voel haha
Nou ik kijk weer uit naar zondag, hopelijk weer een paar mooie testen!!
Tam76 schreef:Ladies.... ik ben zwanger!!! Twee mooie atreepjes op de kruidvat test en de inmiddels overdatum CB test! We kunnen het niet geloven!!!
Ik krijg de foto niet geplaatst. Uploaden bij tinypic lukt ook hiet. Enniehoe....AAAAAAAAHHHHHHH!!!!
Dootje schreef:Ladies vanmorgen weer negatief getest. Helaas..
Alex hoe is het bij jou?
Lieke, 'jaloers' zijn we denk ik allemaal wel eventjes als iemand vertelt zwanger te zijn.
Heldere afscheiding heb ik geen ervaring mee eigenlijk
Sunlover schreef:Hoi meiden,
Ik ben al even niet meer op beide topics geweest, beetje druk geweest!
Tam, gefeliciteerd met je zwangerschap! Super nieuws! Het lijstje wordt steeds langer 😊
Meiden die nog niet zwanger zijn, geef de moed niet op hè!!
Hier gaat het gelukkig beter, ben van mijn misselijkheid af! Heb alleen erg last van mijn rug en restless legs.. Moet ook echt optijd naar bed elke dag, niet dat ik tussendoor nog wil slapen, maar 's avonds is het op!
As woensdag weer keer naar het hartje luisteren en over 2 weken de 20 weken echo! Ik hoop dat vriendje tegen die tijd ook wil weten wat het wordt, want ik wil zo graag!! Ook voor mijn eigen, maar dat zal ik maar niet uitleggen....
Kiekeboe schreef:
Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:
NOD:
Lelie 88
25
1
1
???
Tam76
37
5
2
zwanger! (21-12-2014)
Laura
26
4
1
Zwanger!
Dootje
25
4
1
13-4-2014
Alex
24
4
1
14-4-2014
Liese1985
28
3
1
20-4-2014
Bo1985
29
7
1
20-4-2014
Deedee27
27
2
1
Zwanger!
Essebes
30
1
1
Zwanger!
Lyn86
27
3
1
Zwanger!
Giwi
32
1
2
Zwanger!
Doglover
27
2
1
Zwanger!
Robbin
30
3
2
Zwanger!
Sunlover
32
1
2
Zwanger! (15-09-2014)
Stina84
29
4
1
Zwanger! (21-10-2014)
Sabrina
26
3
1
Zwanger! (30-10-2014)
Kiekeboe
34
5
1
Zwanger! (26-11-2014)
Heleen
27
5
2
Zwanger! (03-12-2014)
Sunshine
37
5
4
Zwanger! (05-12-2014)
Zo, even aangpast! Op volgorde zetten lukt me niet...
Liese1985 schreef:He Bo! Ik twijfel een btje over wanneer ik m'n eispring nou precies heb gehad. Vrijdag 4 april smiley op ovutest en druk links onder in buik (had ik al sinds die woensdag) en zaterdag was die druk weg maar m'n temp is pas dinsdag duidelijk gestegen. Dus ik houd maandag 7 april maar als eisprongdag aan en zit dus nu op 6 DPO. Het enige wat noemenswaardig is zijn zware borsten verder echt geen gevoel (dus hoop dat het klopt wat jij zegt)!!Weet jij precies wanneer jouw eisprong is geweest? Vrijdag gaan we testen he, misschien voor mij toch iets te vroeg maar dat zien we dan wel weer! Vorige ronde had ik een LF van 11 dagen en vrijdag zit ik weer op 11 dus we zullen zien! Ik was van de week ook echt even crazy aan het worden, nu gelukkig weer wat rustiger. Ben allang blij dat ik een kortere cyclus heb deze maand, dat is voor mij al een winst! Hang in there he!! We gaan elkaar nog wel berichten deze week!!
Bo1985 schreef:Snap k maar al te goed! Het is ook niet niks he 😊. Hebben jullie dat weeïge gevoel ook gehad zwangere dames? Ik heb gezien dat het ook een symptoom van zwangerschap kan zijn namelijk.. Oh wat is dit verschrikkelijk zeg, en ik heb het pas sinds vanmiddag! Duurt al een eeuwigheid voor mijn gevoel! Laat het gauw vrijdag zijn, of als het niet anders is, laat k dan maar snel ongesteld worden..!