Super Liese!! Gefeliciteerd 😊
@Smarlica: Jij hebt idd nooit in ons lijstje gestaan, misschien vergis je je met een ander forum want hier klets je pas ongeveer 1 week mee.
robbinOud lidBerichten: 1.357Lid sinds: 9 augustus 2010
Zustertje schreef:het is nu 6 dagen geleden dat mijn clearblue digitale ovulatietest positief was.. maar ik heb niet echt mijn eisprong kunnen voelen als die al is geweest. maar ik vraag mij echt sterk af of er altijd een eisprong volgt na een positieve test...
Zustertje schreef:het is nu 6 dagen geleden dat mijn clearblue digitale ovulatietest positief was.. maar ik heb niet echt mijn eisprong kunnen voelen als die al is geweest. maar ik vraag mij echt sterk af of er altijd een eisprong volgt na een positieve test...
robbin schreef:Wordt weer spannend voor een aantal dames. Hopelijk weer snel wat positieve testen.
Hier vandaag echo gehad en alles was helemaal goed met onze uk. Hij was lekker bewegelijk 😊 En we weten nu dat we een zoon krijgen!! Vind hrt zo leuk!!
alex schreef:Hoi meiden,
Had net voor het nieuws van sunshine al aangegeven dat het door wordt naar de volgende ronde, ben ongesteld geworden dus op naar de volgende ronde voor mij dus. Net zoals dootje en Bo! Juni it is!!!! KEIHARD duimen voor ons ladies!! En nu snel de ovutesten bestellen haha, wordt de 1e keer, ben benieuwd of ik het een gehannes ga vinden.
alex schreef:Hoop dat dat bij mij ook zo mag zijn Daveigh 😉
Welke testen had jij?
Zarafeenah schreef:Dames ik wil even jullie advies.. Ik heb dus dmv ovu testen me eisprong gevonden afgelopen weekend (za) en in die weel hebben we dus veel geklust. Nou vandaag ging ik naar de wc en zag ik ( sorry voor de details) een klodder slijmerige(lijkt op snot) bruin rood afscheiding met een heldere sliertje rood bloed erin.. Wat kan dit zijn??
Bo1985 schreef:Maak van trekkend, maar heel trekkend en stekend! Aii! Ga er nu wel vanuit dat dit em is hoor! :-)[/QUO
Grote kans!
Ik voel hem elke maand en wat je beschrijft heb ik het zelfde gevoel.
Daarbij worden mijn borsten voller en tepels groter en soms misselijk.
Allemaal tekenen van een ovulatie.
Laura schreef:Succes en veel plezier voor de klussers!! 😃 Ik duim voor een positieve test over 2 weken!!
En beterschap voor iedereen die het nodig heeft 😞 Hier flinke verkoudheidsverschijnselen, maar ik denkdat het meer hooikoorts is helaas. Mag m'n medicijnen nu niet ivm zwangerschap, dus dat is even balen ;-)
Smarlicia schreef:Hoi laura ik wou even reageren op je bericht.
Ik heb zelf ook hooikoorts en heb een alternatief gekregen.
Als je je echt niet lekker voelt zou je altijd even advies bij de dokter kunnen vragen.
Succes en beterschap.
Lelie88 schreef:Hoi allemaal!
Ook ik heb even een beetje afstand genomen. Zo frustrerend als je er zo veel mee bezig bent maar er in je lichaam niets gebeurd.
As vrijdag naar de osteopaat, ben heel benieuwd wat die zegt.
Als dat niet echt iets oplevert dan ga ik de week erna de huisarts bellen voor een verwijzing naar de gynaecoloog, niet eerst weer langskomen voo4 een 'kalmerend' gesprekje. Hoor achteraf ook van veel mensen met bijv PCOS zonder overgewicht. Voel me nu wel een beetje genaaid dat ze me niet onderzocht hebben maar op basis daarvan hebben weggestuurd. Ik heb gewoon heel sterk t gevoel dat er iets niet goed zit.
Succes Zustertje, Dootje & Bo
Ben trouwens ook heel benieuwd hoe het met Kimmie is!
Lelie88 schreef:Hoi allemaal!
Ook ik heb even een beetje afstand genomen. Zo frustrerend als je er zo veel mee bezig bent maar er in je lichaam niets gebeurd.
As vrijdag naar de osteopaat, ben heel benieuwd wat die zegt.
Als dat niet echt iets oplevert dan ga ik de week erna de huisarts bellen voor een verwijzing naar de gynaecoloog, niet eerst weer langskomen voo4 een 'kalmerend' gesprekje. Hoor achteraf ook van veel mensen met bijv PCOS zonder overgewicht. Voel me nu wel een beetje genaaid dat ze me niet onderzocht hebben maar op basis daarvan hebben weggestuurd. Ik heb gewoon heel sterk t gevoel dat er iets niet goed zit.
Succes Zustertje, Dootje & Bo
Ben trouwens ook heel benieuwd hoe het met Kimmie is!
Smarlicia schreef:Hoi laura ik wou even reageren op je bericht.
Ik heb zelf ook hooikoorts en heb een alternatief gekregen.
Als je je echt niet lekker voelt zou je altijd even advies bij de dokter kunnen vragen.
Succes en beterschap.
Bo1985 schreef:Kimmie, fijn dat je zoveel afleiding nu hebt!
Dames mag ik weer wat vragen.. Een vraagje aan de zwangere dames. Merkten jullie voor NOD veranderingen aan je buik? Ik heb nog steeds een verharde en bollere buik onder m'n navel, tussen m'n heupbotjes zeg maar.. Nog steeds steekjes..
Dit negeren is best moeilijk!!