m&m schreef:hey meiden,
hier wordt veel gekletst hahaha niet bij te houden!
leuk om het lijstje even te zien zo krijg ik idd een goed beeld waar iedereen staat, aangezien ik jullie nog niet kan.
tam en stina, jullie zijn uitgerekend op mijn verjaardag! leuk! ik ben op de uitgerekende dag geboren dus hoop voor jullie dat jullie baby zich ook tijdig meld.
@ lelie, veel succes morgen!! ik duim voor je dat het niet zo is!!!
dank je meiden.
ik heb idd woensdag een positieve test gehad, mijn nod is morgen maar ik voelde me anders, en best misselijk en moest echt de hele tijd boertjes laten, dinsdagavond had ik echt zoiets van het moet wel zo zijn, kan niet anders, gelukkig had ik nog een test in huis en woensdagmorgen getest, wist echt even niet wat mij overkwam!
ronde 12 dan toch vanzelf gelukt ik had anders waarschijnlijk binnenkort een afspraak gemaakt bij de huisarts.
ik ben nu veel minder misselijk en minder boertjes zeg maar, dus net toch nog even een test gedaan en nog steeds 2 strepen, fieuw!
vreselijk spannend, en onzeker maarja dat gevoel kennen jullie vast wel!
Wanneer ben je dan jarig M&M? Want Tam is uitgerekend in december zie ik, en ikzelf over zo'n 11dagen... 😊 Twee verjaardagen zal je niet hebben, toch?
Lellie, wat moeilijk... hoop zo dat ze je voldoende begeleiden! Wat verschieten... Jammer dat je nog een weekend moet wachten, kunnen ze je niet in spoed helpen? Die onzekerheid en die emoties en hormonen... Ik kan me voorstellen wat een gevoel je nu hebt....