Hoi meiden, goedemorgen
Alles goed met iedereen? Zo blij met al de goede echo's, wij mogen a.s dinsdag!,
Ik moet jullie iets vertellen, dat is ook de reden waarom ik vanaf woensdag niet meer hier geweest ben....
Woensdag eind middag, liep ik met de hond uit, ging m'n telefoon, m'n collega aan de lijn, of ik per direct naar kantoor kon komen....uhhhhh nee, dat gaat niet lukken eind middag, de spits in dat duurt dan wel even voor ik daar ben en je overvalt me nogal wat is er aan de hand? Vroeg ik.....
Het team had een besluit genomen en wilde hier met mij over praten....
Ok zei ik maar voel nattigheid... Voor ik het wist had een andere collega de telefoon uit de handen van m'n 1 e collega gepakt zi hoi door de telefoon tegen mij en vertelde mij daaropvolgend op een zeer geïrriteerde manier ( net of dat er ruzie is en dat is er echt niet) dat het besluit vh team is dat mijn contract niet verlengd word!!!??!!!??
Ik wist, ondanks ik normaal m'n bekkie wel bij me heb, echt geen klap uit te brengen, en voor ik het weer wist kreeg ik collega 1 weer terug aan de lijn, die melde dat ze weer verder gingen met hun overleg ( ze zaten in teamoverleg dus mode mij dit even tussen neus en lippen door) dat als ik erover wilde praten ik naar het kantoor kon komen, ik kreeg op dat moment geen reden, niks noppes nada.....
Ohja en dat ik ook nog gewoon tot aan m'n verlof bij hun mag blijven werken??!!!???
Nou ik dacht werkelijk waar dat ik met m'n hoofd tegen de muur aan liep en dat ik in de meest slechte film was/ben beland die je je maar bedenken kan 😞
Ik kon niets meer uitbrengen...heb m'n mannetje gebeld die is gelijk naar huis gekomen, ik ben gaan huilen en ik denk dat ik daar gisteravond pas mee gestopt ben....ik ben inmiddels bij de dokter geweest om mijn bloeddruk te laten checken en om m'n verhaal kwijt te kunnen, ik ben compleet overstuur, weet niet wat de reden is, hoor niets van collega's, geen appje geen telefoontje niets....
Ik kan beter nu niets laten horen zegt m'n dokter, even pas op de plaats, ivm de kleine, dat baby-tje van ons heeft echt een optater gehad vanaf woensdag dat ik zoooooo overstuur was, niet geslapen heb, alleen maar kon huilen, ik voel me ofdat er 80 vrachtwagens over me heen zijn gereden.....
Ik heb nu officieel vakantie, zit nog steeds in ziektewet en afgesproken met dokter dat ik na m'n vakantie pas contact opneem om te praten hierover en dat ik zeer waarschijnlijk thuis blijf want ik ga echt niet terug tm 31 juli naar die onbeschofte, niet menselijke collega's van mij 😞 snap nog steeds niet waarom dat ze dit op deze manier gedaan hebben ....telefonisch melden, op zo'n onbeschofte onmenselijke manier
Er zijn zoveel dingen die ineens onzeker zijn....opvang hadden wij al geregeld....moet ik dat nu door laten gaan? Nee denken wij, want als ik na m'n verlof nog geen ander werk heb, en ik thuis ben ga ik niet extra onkosten maken om m'n kindje 2 dgn onder te brengen....dus dit is zooooo erg, niet leuk, verdrietig enz enz
Ik heb iig recht op m'n salaris tm m'n verlof is afgelopen, m'n contract stopt eerder als m'n verlof maar dan krijg je je zwangerschapsuitkering gewoon rechtstreeks uitgekeerd vh UWV volgens mij, en krijg ik, in mijn geval, eind oktober het nog 1 x van m'n werkgever, inclusief m'n eindejaarsuitkering, vakantiegeld, vakantiedagen oftewel m'n afrekening!!
Op dit moment kan ik niet gaan solliciteren met een dikke buik, dus denk dat ik 6 weken voor m'n verlof is afgelopen ww. moet aanvragen maar ja dat zijn dingen die nu nog niet op de 1 e plaats staan, dat staat m'n kleine meissie, we zijn ook erg benauwd vd 20 weken echo, bang dat er nog meer ellende op ons pad komt terwijl het jaar zo mooi begon, ik ben door alles erg emotioneel, en kan niet helder nadenken, daarom ook het advies nu geen contact op te nemen met iemand vh werk!!
Ongelofelijk verhaal he dames, kunnen jullie je voorstellen dat het lijkt of ik in een zeer slechte film bland ben 😞
Sorry vh lange verhaal maar wilde dit even graag met jullie delen, gelukkig heeft m'n mannetje ook vanavond om half 6 vakantie en proberen we lekker samen een weekje te gaan genieten
Liefs Amber xxx