Wat een mooie buikfoto's dames! Ik zal eens uitfigelieren hoe ik dat moet doen en dan zal ik er ook eentje toevoegen 😊
@Ireen, je maakte mij nieuwsgierig met je vraag. Ik had er nog niet echt over nagedacht, een geboorteplan. Deze info kwam ik o.a. tegen; Op
www.cicli.nl en
www.knov.nl vind je voorbeelden van geboorteplannen. Bij de KNOV kun je ook een formulier downloaden waarmee je een eenvoudig geboorteplan kunt maken.
@Mrs. Cop/DeeDee; Ik hoorde ook op mijn cursus dat de beenweeën het minst fijn is! Vandaag gaan we het hebben over de geboorte zelf 😉 Weet je al wat meer? 😃 Spannend zeg!!
@Amber, Ik heb ook al zin in de babyboom!! Ik moet eerlijk bekennen dat ik steeds meer zin krijg om de ukkepuk te zien!! Vooral nu je de kleine zoveel voelt! Wordt het wel werkelijk van!
Gistermiddag zijn we bij mijn vader en zijn vriendin geweest en mijn zusje was er ook met haar vriend en 2 kids, supergezellig. De jongste is nu net 4 en een beste wijsneus 😉 Tante Mar, jij hebt een baby opgegeten, hoe groot issie nu en als je een boertje laat, komt de baby er dan uit? Hihi Lief!
Gisteravond eventjes gezellig naar mijn schoonouders geweest. Zijn toch altijd wel de verplichte rondjes 😉
Ik had voor VL een lekker luchtje gehaald; Voor de papa-to-be ❤️