@Kittje: lijkt me niet fijn de hele tijd in het ziekenhuis te moeten blijven... Kom je je tijd wel een beetje door?
@Amber gelukkig ben je weer gerust gesteld en was er niets aan de hand. Toch fijn dat we hier in NL gelijk kunnen bellen als het niet goed voelt.
@Suzie: Ik ben natuurlijk geen dokter maar was zelf in het begin van de zwangerschap licht depressief. Ik heb veel baad gehad bij gesprekken met een psycholoog. Maar er zijn ook speciale centra waar ze je met deze gevoelens helpen. Kijk eens op
http://www.deverloskundige.nl/nieuws/artikel/hulp-voor-sombere-zwangere-vrouwen/265Zoals je ziet ben je niet de enige met deze gevoelens dus schaam je niet en wees lief voor jezelf! heel veel sterkte!
@hier gisteren de puntjes op de I gezet. Zondag 37 weken moet alleen nog mijn vluchtkoffer helemaal klaar maken maar het kamertje is schoon kleertjes gewassen en gestreken... Ik ben er klaar voor en hoop de baby ook binnenkort 😊
Gisteren mezelf ook nog gigantisch versproken tegen mijn ouders... Zij weten nu de naam. Dat vond ik helemaal niet leuk maar ja ze waren er erg enthousiast over dus dat was dan wel weer leuk.
Succes dames!