JA eindelijk na 5 x IUI zwanger van ons 2e wondertje!
uitgerekend op 1 november
jacqOud lidBerichten: 779Lid sinds: 31 mei 2009
Doglover schreef:Hoi Dames!
Ik kom mij hier voorzichtig aanmelden als november mama 😊
Ik heb vandaag positief getest 😊
Als ik er vanuit ga dat mijn cyclus 28 dagen duurt dan ben ik uitgerekend voor 30-31 oktober maar mijn vorige cyclus was 30 dagen en dan ben ik uitgerekend voor 1-2 november 😊
Ik vermoed als ik naar de gyneacoloog ben geweest dat ik meer duidelijkheid heb.
Gefeliciteerd jullie!
Zwolle1987 schreef:Ik voel me gelukkig goed. Wel erg moe en last van de darmen maar gelukkig ook niet misselijk. Bij Lieke gelukkig ook niet geweest. Wij zijn op zich niet heel lang bezig geweest. Ik ben een beetje stout geweest hihi. Van Lieke konden wij moeilijk zwanger worden. Liepen ook al bij de fertiliteit. Bij de 2e ronde Clomid ben ik toen zwanger geworden. Nu had ik nog voor 2 rondes Clomid thuis liggen van toen, en die ik heb ik stiekem ingenomen. Nu weer raak bij de 2e ronde Clomid.
Ik heb nog geen echo op de planning. Heb me vandaag wel aangemeld voor moeders voor moeders. Zal van de week eens bellen voor een echo, ik vind het allemaal nog zo onwerkelijk.
Doglover gefeliciteerd. Is wel een overduidelijke posi test hihi. 1e kindje? Voel jij je ook goed?
Zwolle1987 schreef:Is niet erg hoor doglover, ik schrijf ook in beide mee!
hopelijk zet de misselijkheid niet door jacq, lijkt me heel vervelend.
Hier alles goed. Erg moe en last van de darmen maar ik mag niet klagen!
jacq schreef:Ik blijf duimen! Hopelijk is het hcg maandag enorm gestegen. Krijg je de uitslag dezelfde dag?
patrieske schreef:Haha Joyce die van mij loopt lekker 1dag verder..
Hier gaat het goed dames. Word nu al gammelig, ineens kei honger en dan snel vol zitten. En ook snel duizelig. Kan dit zo snel al? Best vroeg toch?
Maar gister geen bloed gespot!!! Jippie!