Niekje1Oud lidBerichten: 134Lid sinds: 15 augustus 2011
@smarlicia zeker weten hihi
LadyB schreef:Jaaa ik vind het echt frustrerend wil weten wat het is...
Ik duim voor een innesteling maar lijkt me zo snel?!
Hou er ook maar rekening mee dat deze maand niks is geworden..
Charissa schreef:Hoi Dames,
Weer even een update. Gister bij afvegen licht bloedverlies. daarna geen bloed te bekennen. vandaag weer bloedverlies maar echt rood dus ik denk dat me ongesteldheid door gaat breken.
Ach op naar een volgende ronde. misschien kan ik mijn man verassen met een positieve test op vaderdag!
Deze cyclus ga ik mijn tempratuur ook bij houden en weer me ei proberen te vinden d.m.v. ovu testen.
vind het wel hartstikke jammer omdat we echt onze kansen hebben benut deze maand maarja misschien is mijn lichaam dan nog niet klaar met ontpillen.. of misschien ook wel... i dunno know!.
hoop dat jullie meer geluk hebben en snel van jullie onzekerheid af zijn.
groetjes van Charissa.
Mendy schreef:
naam
leeftijd
ronde
nod
Daantje91
22
4e
11-05
Smarlica
22
3e
11-05
Charissa
23
3e
13-05
niekje1
29
1e
14-05
m&m
31
7e
17-05
Jess85
28
1e
17/20-05
Marion
24
?
19-05
Mendy
28
4e
18/21-05
Francis
27
3e
21-05
ladyB
23
3e
21-05
Daan87
27
4e
28-05
Nyk88
25
1e
?
zwanger
Anoniem91
24
3e
zwanger
Saartje
26
3e
zwanger
Krullie
3e
zwanger
Jongmoeder
22
3e
zwanger
hier weer eventjes het lijstje!!
Hoe is het bij jou daantje91 ongi toch door gezet?
Mendy schreef:Thnx meiden.
En net even een goed gesprek gehad met me vriend,
En die zegt inderdaad ook van straks duurt het bij ons ook langer of medisch traject, en dan worden we er niet jonger op!
Het blijft lastig voor hun nu of volgend jaar, maar weet zeker dat ze ook wel blij voor ons zullen zijn.
Ik ga er eerst voor hun zijn nu, en op een wat rustiger moment ga ik het vertellen.
Eerst even allemaal een plekje geven.
Thnx voor jullie steun toppertjes !
Niekje1 schreef:@smarlicia succes vanmiddag! Laat je het even weten?
Francis<3 schreef:Wij gaan morgen lekker uit eten. Tapas, ze hebben daar echt de lekkerste witte sangria. Nu is mijn NOD woensdag. Zal ik morgen wel of niet drinken. Ik drink vrijwel nooit maar wel als we gaan uit eten. De laatste keren dronk ik niks, en werd ik steeds ongesteld. Kan het kwaad als ik morgen gewoon drink? Straks duurt het nog maanden en geniet ik minder omdat ik dan steeds denk, wat als... Tips?
LadyB schreef:Ik geniet gewoon nog volop van het leven.. Wat je zegt wie weet duurt het nog maanden!
Als ik positief test ga ik per direct alles laten staan.. Maar tot die tijd blijf ik genieten van de drankjes =)