Even niet op het forum geweest,en jaaaa wat lees ik? Billy wat super, gefeliciteerd! Mooi hoe je het verwoord, eerst eens gaan genieten van dat wondertje dat zo graag wil groeien, het moet zo zijn! En niks geen stress van weer eens twee weken na eisprong wachten tot je kan testen, komt die ongi nou wel of niet... Heel leuk, Hoop dat het goedkomt met je werk, maar dat zal best.
Pinky jemig wat een heftige periode is het geweest voor jullie! Superleuk dat jullie nog voor een derde kindje gaan. Gelukkig met goede begeleiding, kan me je inderdaad nog wel herinneren van de eerste. Jemig wat heftig. Ik kan dat programma over die vroeggeboren kindjes niet kijken, ik vind dat zo heftig.
Mannie, ik schrijf hier dan wel mee, maar als die vraagtekens er in de titel niet hadden gestaan had ik hier ook niks te zoeken, mijn man wil ook echt geen derde. Maar dat zei hij ook over de eerste, dus vandaar dat ik nog blijf dromen. Al kan ik me wel neerleggen bij 2, beter dan bij 1, toen was het voor mijn gevoel echt niet af. Esh omschrijft het wel mooi, ik heb denk ik ook nooit het gevoel 'definitief' klaar te zijn, hoeveel kindjes ik ook zou hebben. Praktisch gezien vind ik trouwens 2 kindjes wel prima. Pfff, nog een keer zo'n turbulente tijd, slapeloze nachten, zorgen, zit ik daar nou wel op te wachten?
adniL, oh, dus nu is het alleen vl die nog nee zegt? 😉