Goede morgen dames
Nou ben ongi geworden ik mag door naar de volgende ronde 😊 ik wist het wel
PinkymeidOud lidBerichten: 6.169Lid sinds: 21 februari 2010
Jess85 schreef:@ misslo als je via babytickers.net een ticker maakt dan pak je op het eind de BBCode, dan alleen de link kopiëren die begint met [img] en hiermee eindigt.. dan moet het lukken
Pinkymeid schreef:Goede morgen dames
Nou ben ongi geworden ik mag door naar de volgende ronde 😊 ik wist het wel
Pinkymeid schreef:@sam dank je wel meid en we zien het wel wanneer het mag lukken, weet nu dat me niet meer op alles moet gaan focussen 😊 jij ook heel veel succes meid
Pinkymeid schreef:@misslo het is je gelukt hihi, en ja dat ben ik wel eigenwijs haha maar ik ga het niet meer doen met men zoontje* en dochter is het ook gelukt toen er niet aan dacht haha, en met jou komt het wel helemaal goed meid 😊 de schrik zal altijd blijven dat zal ik ook altijd houden ivm het overlijden van mijn zoontje.
Maar komt goed en uiteindelijk worden we allemaal zwanger
Pinkymeid schreef:Vind gek dat men ticker niet werkt zit al op dag 7 maar blijft op dag 6 staan echt raar
Sam89 schreef:http://i59.tinypic.com/29nduyr.jpg
maar even zo gedaan aangezien de foto's zelf niet werkte.
F3NN<3 schreef:Hi Sam89, dat ziet er goed uit hoor. Gefeliciteerd!
Pinkymeid schreef:@sam zo is dat meid 😊 maar idd wat je zegt klussen wanneer de zin er is en gewoon genieten de rest komt wel vanzelf wanneer dat zien we dan wel, heb me er ook bij neer gelegd wanneer het komt dan komt het ga mij al helemaal niet meer focussen erop soms wel moeilijk maar gelukkig nu andere dingen aan men hoofd, namelijk het verjaardagsfeestje van men dochter en haar peuterbed die ze gaat krijgen :)