kimmie schreef:Hey susanne, reageerde jij ook niet op de clomid dan? Of was er bij jou een andere reden voor de LEO behandeling? Ik ven vandaag weer geweest (dag 15) maar er was nog steeds niks zichtbaar. Maandag weer heen en dan gaat ze me verdere uitleg geven over de opties. Hoe zit het bij jou met verzekering etc? En hoelang ben je uit de running? Moet je in het ziekenhuis blijven of mag je meteen weer naar huis? Ben erg benieuwd, maar denk dat ik wel voor deze optie zal kiezen. Hoop voor je dat het werkt! Houd je me op de hoogte? Xx
Heey Kimmie,
ik reageerde pas bij Chlomid 100 E, maar toen had ik overstimulatie, waardoor ik moest stoppen met Chlomid. Balen dat er niks zichbaar was. En hoe was het gesprek maandag? Het wordt (als het goed is) vergoed door de verzekeraar. Ik heb hier alleen nog niks van gehoord en dat kan ook wel even duren. Mijn zus ( LEO in oktober 2014) heeft nog steeds niks van de verzekeraar hierover gehoord.
Ik was echt kort uit de running. Op dinsdag (13 jan.) dus de LEO en die dag was ik wel heel moe. Heb in de nacht 2 uur wakker gelegen van de pijn, maar vanaf woensdag had ik eigenlijk al nergens meer last van! Ben uit voorzorg wel nog thuis gebleven en ben vrijdag weer gaan werken. |Het is mij dus heel erg meegevallen, gelukkig!
Het is nu bijna 2 weken geleden en de wondjes zien er goed uit. Ik heb wel lange hechtdraden, dus het zal nog wel even duren voordat die zijn opgelost.
Ik moet op 24 feb. weer terug naar de gynaecoloog om te kijken hoe het nu verder gaat.
Deze week heb ik ook de uitslag gekregen van het zaadonderzoek van mijn vriend. Het was gelukkig goed!!! Zoo dat was echt een opluchting.
Ja hoop het ook! Hoop ook voor jou Kimmie dat het allemaal goed gaat komen!!
Ben benieuwd welke opties ze hebben besproken en wat je uiteindelijk hebt gekozen. Laat je het me even weten? XX