Lulu1985Oud lidBerichten: 335Lid sinds: 16 mei 2014
Welkom ceetjuh en succes:smile:
Lisa__86 schreef:Heb hier nog niet eerder gereageerd, maar bij deze dus wel (A)
IKCK schreef:Voelt bijna als een 'lekker puh', maar dat hangt misschien samen met mijn PMS :)
Ceetjuh@ schreef:Haha wauw wat mis ik toch veel op 1 avond..:p
@Lisa gefeliciteerd! Ik zou over een weekje of paar dagen als je niet zo lang kan wachten gewoon weer een test doen dan weet je jet 100 procent zeker 😃
En ja roken is slecht en ik snap de reacties..vind het zelf ook niet leuk en fijn dat ik rook..mahj kom er maar eens van af..het heet niet voor niets een verslaving haha XD
Ik mag 18 september pas testen meiden dus helaas kan ik nog geen positieve testen laten zien hehe. Gisteren wel flink aan het knutselen geweest (zo noemen jullie dat hier blijkbaar :p). En nu ik me hier toch al aardig thuis ga voelen na een 2 dagen stel ik ook maar meteen weer ..misschien een wat rare vraag :p. Maar wat doen jullie na het knutselen...blijven jullie nog 10 minuten met je benen omhoog zitten ofzo 😛 want bij mij loopt het er altijd heel snel weer uit..en aangezien ik ontzettend snel last kan krijgen van blaasontstekingen moet ik eigenlijk na het knutselen direct naar de wc gaan..maar dat lijkt me nu niet zo handig haha.