StefJuuh01Oud lidBerichten: 1.229Lid sinds: 3 augustus 2014
Oh wacht hij doet het niet... het moet met tinypics toch?
xnienetjex schreef:In het echt zijn de streepjes echt roze. Ik ga vandaag denk ik een kv 2v5 halen. Denk dat die duidelijker zullen zijn. En een cb met indicator voor de leut =p
Mickey2014 schreef:Mijn eisprong is 4/5 dagen geleden geweest. Gisterochtend even flinke kramp gehad. En nu dus hoge temp. Ik snap het allemaal wel hoor qua temp maar vroeg me dus af of die met zwangerschap echt nogal wat hoger ligt dan je normale temp. Want dat heb ik nl nog niet meegemaakt. Maar zal vast weer niks zijn.Klinkt als innesteling de kramp. Maar ik denk niet dat je nu al aan je temp kan zien dat je zwanger bent?? Weer het bekende afwachten vrees ik. 😞
Mickey2014 schreef:Ik denk dat eventuele innesteling dan al geweest is? Want anders moet temp toch laag zijn? Aaarrgghhh ben er alweer teveel mee bezig!
Mickey2014 schreef:Ik temp expres niet vaak om mezelf niet gek te maken haha. Maar over het algemeen zou die nu ongeveer 37,2/37,3 zijn.
Mickey2014 schreef:Nou ik dacht laat ik nu ff tempen. Is die 37.1 whaha! Ik stop maar met me dingen in te beelden!