linnieOud lidBerichten: 3.241Lid sinds: 13 december 2010
Hahaha inderdaad. Stomme auto correctie....
linnie schreef:Hebben jullie wel eens jeuk Rond je vagina? Ik heb sinds 2 dagen soms jeuk aan mijn schaamlippen. .. beetje vaag......
Mickey2014 schreef:Als je zelf enorm in spanning en angst zit wil ons hart ook wel heel snel kloppen hoor! Als ik angstig ben kom ik zo aan 200 P/m! Dus dat zou best verward kunnen worden.
zonnebloempje schreef:Dit is mijn temperatuurlijst
Heel anders dan vorige maand. Ik denk trouwens dat ik vorige maand een vroegtijdige miskraam heb gehad.
Mijn menstruatie eerder en een erg zware bloeding.
Lulu1985 schreef:@meertje ik maak mezelf ook helemaal gek maar merk dat ik mezelf voorhoud dat het weer niet raak is deze maand. Had afgelopen maanden steeds steekjes in onderbuik en toch niks en nu het zelfde. Jij een idee wanneer je innestelling ongeveer is
@combinatie test vorige zw schap laten doen vriend wil graag van te voren weten waar we aan toe zijn. Voor mij hoefde het alleen niet maar was wel blij met nog een echo tussendoor waar ze er helaas achter kwamen dat het hartje niet meer klopte wat dat betreft was ik blij dat we ervoor gekozen hadden anders had het kindje nog langer in mijn buik gezeten. Volgende dag gelijk curretage gehad :(
Srna schreef:Balen Louise !
Klopt het dat je enkel de dag voor de eisprong , slijm hebt dat op behanglijm lijkt? Ik had het enkele dagen geleden, 1 dag , 2x gespot toen ik naar de wc ging..
Ik heb ook ovulatie testen gebruikt maar die geven niks aan.. Hoop niet dat ik deze maand weer een eisprong oversla 😞 achja , positief blijven !
zonnebloempje schreef:Vandaag 36,9
Wanneer was nou mijn ei?? Wie vertelt mij dat? Haha
meertje schreef:Dat slijm kan je enkele dagen hebben voor en tijdens de eisprong, soms ook iets daarna. Spotting kan ook. Heb je 2x per dag getest? Zo niet, dan heb je je piek met de testen misschien net gemist namelijk.
linnie schreef:Heb ik ergens overheen gelezen?
vwz schreef:Nou ik ben net met de honden aan het rennen, en hopla ik voel iets lopen. En ja hoor rood bij het afvegen. Dan zit ik dus deze tonde 3 dagen vroeger! Nu 28 dagen.
StefJuuh01 schreef:Waaaaaaaaaaaaah bloed! Helder rood bloed.... heerlijk! Hahah sorry...
Is nu kwart over 7, morgen als eerste cyclus dag tellen?