Margreet schreef:Jij ook ongesteld, Louise, balen. Maar je bent wel heel rustig, fijn als dat lukt. Doe je ook mee voor een kerstkindje?
Het lukt mij in de eerste 2 weken van de cyclus veel beter om weinig met zwanger worden bezig te zijn 😉 Vandaar dat ik er nu minder ben, naast de drukte voor sinterklaas en kerst natuurlijk. En we hebben tussen door ook nog even een huis gekocht, haha! We wilden pas volgend jaar gaan kijken, maar we zagen iets en toen hoorden we ook nog eens dat de regels in januari flink worden aangetrokken, dus we proberen als een haas nog de hypotheek aan te vragen voor het einde van het jaar. Dan heb ik wel weer iets extra's om mijn aandacht mee af te leiden, vooral voor de laatste week van de cyclus, want die is echt een ramp bij mij...
Jups, vandaag dag 2 alweer. Als het hetzelfde is als altijd is zondag laatste dag. Gaat rap. Maar ik ga nergens van uit. Het heeft ook eens 7 dagen geduurd. 😞 Ik ben redelijk rustig al was het heel vreemd om niet te tempen vanmorgen. Maar zoals je zegt , in dit stadium lukt het rustig zijn wel. De laatste week is wat lastiger. 😉
Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. Hopelijk lukt het voor de regels ingaan. Wij zijn ook aan het kijken voor een nieuw huisje. Van appartement naar een gezinswoning met tuin en ruimte voor de uk die we proberen te creëren. Helaas nog niets concreets gevonden. Afgelopen maanden ook niet veel mee bezig geweest. Dat pakken we nu weer op. Leuke afleiding.
Fijne sinterklaas en een goed weekend allemaal!