zonnebloempjeOud lidBerichten: 1.482Lid sinds: 22 oktober 2009
Ik hoop echt dat jullie niet twijfelen over jullie toekomt samen
vwz schreef:Maud, dan komt t dus echt heel nauw met temp. Vrees dat ik daar dan toch niet secuur genoeg voor ben
vwz schreef:Echt niet zonnebloem? Ha ha man of geen man, ik zou me niet in kunnen houden 😜.
Ik snap er niets van, ik heb toch gister ovutesyen bijgehaald. Zojuist getest en zie twee streepjes maar de tweede lijn is lichter dan de controlelijn( beduidend) dan beschouw je de ovu test als negatief he? Ik ben ineens super vochtig? Dus nu ga ik twijfelen of ik vorige week wel die eisprong heb gehad pffff
Mickey ik heb ook een soort kietelend gevoel heel af en toe....
vwz schreef:Rapunzel mooie foto!!!!
Ik ben of zwanger of ik krijg buikgriep. Ik heb steekjes, dunnere ontlasting, en met vlagen ineens misselijk. Nu ben ik in alle staten omdat ik hoop dat het een zwangerschap betekent. Voor de miskraam voelde ik dit ook, maar ja het heerst ook weer de buikgriep. Zooooo spannend!
Hoe is het met de andere dames, op het wachtbankje
Even iets anders, met de kerst gaan we thyis brunchen net de familie. Iemand nog eenvoudige hapjes?
vwz schreef:Rapunzel mooie foto!!!!
Ik ben of zwanger of ik krijg buikgriep. Ik heb steekjes, dunnere ontlasting, en met vlagen ineens misselijk. Nu ben ik in alle staten omdat ik hoop dat het een zwangerschap betekent. Voor de miskraam voelde ik dit ook, maar ja het heerst ook weer de buikgriep. Zooooo spannend!
Hoe is het met de andere dames, op het wachtbankje
Even iets anders, met de kerst gaan we thyis brunchen net de familie. Iemand nog eenvoudige hapjes?
Margreet schreef:Ik heb een templijst die precies lijkt op die met 2 fases, of hoe heet dat ook alweer? Na de eisprong een verhoging, dan een klein dipje en dan stijgt hij verder omhoog... Daarom denk ik nu dus toch weer dat ik zwanger ben. Vanochtend bedacht ik me dat en meteen is het ook over met de rust die ik had. Ik voel me nu verdrietig omdat ik bang ben dat ik mezelf weer voor de gek houd. Ik weet niet goed wanneer ik nu moet testen, want ik vind het wel fijner om vroeg te testen, zodat mijn rotweek minder lang duurt. Kijk, als het nu raak is, zou het erg leuk zijn om eerste kerstdag te testen, maar als het niet zo is, heb ik meteen mijn kerst verpest. Een dag eerder zou wel heel erg vroeg zijn, want mijn NOD is de 29e en een dag later is weer niet echt vroeg. Wat raden jullie aan?
zonnebloempje schreef:Je hoeft de tabel niet bij te houden hoor.
Als het nodig is halen we hem wel omhoog.
Dank je wel
Zo geweldig is het niet om iedere keer je NOD erin te zetten
IKCK schreef:Prima, doe ik het niet meer :)