Voelen aan je bbm:na 2 zwschappen hier niks meer uit wijs te maken. Bij de eerste idd wel: toen ging hij omhoog bij eisprong.
Nu blijft mijn verzakking een verzakking haha
GoodlifeOud lidBerichten: 675Lid sinds: 19 oktober 2014
Mickey2014 schreef:Meiden, groetjes heeft gezegd dat ze niet meer gaat reageren en zich heeft laten uitschrijven.
Mickey2014 schreef:Meiden, groetjes heeft gezegd dat ze niet meer gaat reageren en zich heeft laten uitschrijven.
Mickey2014 schreef:Wat zijn we weer aardig buddha!! Djeez!!!
linnie schreef:ik wil helemaal niet dat de zwangere weg gaan, ik vind het juist leuk om mee te lezen hoe het gaat met jullie 😃
ja de een is sneller zwanger als de ander, daar is niemand schuldig aan. laten we gewoon vrolijk blijven :D
linnie schreef:ik wil helemaal niet dat de zwangere weg gaan, ik vind het juist leuk om mee te lezen hoe het gaat met jullie 😃
ja de een is sneller zwanger als de ander, daar is niemand schuldig aan. laten we gewoon vrolijk blijven :D
Lulu1985 schreef:Wat ben ik alweer een poos aan het proberen als ik die lijst zie valt het me nog meer op klein rijtje nog hopelijk zijn wij ook snel aan de beurt dames
Lulu1985 schreef:Nu op maar een mooie maand linnie :)voor ons allemaal 😃 dat zou super mooi zijn
linnie schreef:stefjuuh alweer getest? nog meer dames gestest of ongi geworden?
ongi is hier weer weg, gelukkig haha