buddhaOud lidBerichten: 3.828Lid sinds: 4 februari 2012
En ik mag over twee weken naar trimester 3 aaaaaaaaah 😂
Goodlife schreef:Buddha: wat houdt dat in zo'n test? Ben wel benieuwd
Goodlife schreef:Linnie: sorry dat ik het zeg, maar ik vind het jammer dat je hier weer wat komt zeggen zonder op een ander te reageren. Ik ben 5 dagen overtijd en baal.. en jij zet er met een smiley neer dat je eisprong nadert. De andere meiden typten ook van alles. Schiet me ff in het verkeerde keelgat, vandaaar dat ik het zeg
buddha schreef:Moet je nuchter bloed prikken. Daarna krijg je een (ranzig) glucosedrankje die moet je in 1 x achteroverslaan ) waren twee plastic bekertjes vol !!. En dan ruim twee uur zitten en niet bewegen (mocht alleen naar de wc) en na die twee uur weer bloed prikken. Hier kunnen ze uithalen of je zwangerschapsdiabetes hebt. Ik moest t ivm mn iets te hoog bmi bij begin zw.sch. waren nog wat kiloos blijven plakken van vorige zw sch. :p
Louise schreef:
@linnie Heel fijn voor je dat je eisprong nadert! Ik hoop dat jullie m goed kunnen benutten. Wat betreft t grimmige sfeer. Ik denk dat t wel goed is om je mening te geven en te blijven geven. Dit uiteraard met alle respect voor elkaar. Het echte leven gaat ook niet over rozen. Af en zullen er gewoon irritaties zijn en ik denk dat het wel belangrijk is om die te kunnen uiten.
pooh1986 schreef:
Hier was alles goed bij de 20 wkn echo!!! Zo blij!! 😊 Bij de combinatietest was het hoofdje wat aan de kleine kant maar dat is helemaal bijgetrokken.en we krijgen weer een meisje!! Ik ben helemaal happy!
Goodlife schreef:Linnie: ik heb je niet willen beledigen/kwetsen. Excuus als dit wel zo is.
Rapunzel schreef:@ linie aan de ene kant gaat het heel snel en aan de andere kant niet snel genoeg.
Hoe gaat het nu met jou nog veel last van je gezondheid?
Heeft die porfyrie nog invloed op je vruchtbaarheid op dergelijk?
Je had nu je eisprong toch dus lekker aan de klus deze dagen hoop dat het raak is!
Louise schreef:@pooh Super! En leuk een meisje. 😊 Waarom was je wens eigenlijk weer een meisje?
@goodlife fijne vakantie!
buddha schreef:Fijne vakantie goodlife!
Vk belde net. Mn suikerwaardes waren goed 😃 dus geen zw.sch.diabetes!
buddha schreef:
Vk belde net. Mn suikerwaardes waren goed 😃 dus geen zw.sch.diabetes!
flower1990 schreef:Hallo
Wat zijn er hier al veel zwanger wat mooi om te zien!
Wij zijn ook al een tijd bezig om zwanger te worden dus een tijd op het forem en een tijd niet
Wou er voor een tijdje niet zo erg mee bezig zijn.
Maar als de wil groot is gaat dat moeilijk.
Zelf aanstaande woensdag voort eerst naar de fertiliteitskliniek dus ben al best zenuwachtig