FEMMY!!!! Gefeliciteerd! Hoop dat alles 'meeviel', dat je snel naar huis mag en dat je lekker samen kan genieten! Mooie naam!
Nou hier kom ik met allemaal late reacties... maar ik heb wel alles weer gelezen :Dbuddha schreef:T aantal cm van je buik plus vier is het termijn.
buddha Hoe bedoel je het aantal cm? Van waar tot waar gemeten?
Dat ze wat rustiger is kan ook komen door minder ruimte toch?
WA Jij morgen op 37 weken! Spannend inderdaad!
A.1985 Leuk sprookjesland! Misschien zijn ze bang dat je vliezen breken op die paardjes? 😉
Bah, slechte actie van die baas van je man over dat weg zijn zeg... Ik wil vriendlief ook het liefst zo dichtbij mogelijk. Hij is veel onderweg, en wil elke dag weten waarheen precies :$
nikkiej Ik vind klagen niet per se een slecht iets hoor, en je enthousiasme heeft vaak de overhand, dus lekker laten gebeuren af en toe 😉 Kan opluchten. De zon is er vandaag ook in het noorden toch? 😊
Ik heb vanmorgen de ramen van de voortuin (nouja, het huis natuurlijk) gelapt, maar ik wilde niet op een trap, dus alleen zo ver ik kon reiken :')
Fijn dat je vent dichtbij komt te werken!!
Pinky Fijn dat je kleintje goed ligt 😊 En gefeliciteerd met je verjaardag!
zon Ik smeer me netjes in zodra ik naar buiten loop.
plassen Ik denk vaak dat ik zeer hoge nood heb, en dan zijn het 3 druppels...... Wat de darmen betreft: eerste maanden steeds opstoppingen, nu tegenovergestelde: krampen en gemakkelijk kunnen. Ach, beide is niet geweldig..
indalen Kleine ligt 'head first' en had de laatste keer nog een klein beetje ruimte in m'n bekken.
yoga Bij mij zijn ze allemaal al bevallen, maar waren ook al stuk eerder uitgerekend. Raar dat ik de enige nog ben. Laatste had een bevalling van... 49 uur :| Volgens mij heeft ze dan wel vanaf de eerste tel gerekend (dat hoop ik iig...).
eten Ik krijg honger van jullie met jullie McDonald's, pizza's, patat etc. Zo maar een eitje bakken 😉
buikomvang Als ik om me heen kijk naar andere zwangeren (bijv. bij voorlichting), denk ik dat ik een heel klein buikje heb. Volgens mijn moeder is het echter in verhouding een flinke buik :')
tuin We zijn er maar druk mee! Hier nu de voor en achtertuin schoongespoten (niet allemaal vandaag hoor 😉 ). Wil nog wel wat bakken met plantjes eigenlijk, maar ik heb zo geen groene vingers...
vocht Ja, in handen en voeten/enkels. Ik word er niet heel blij van, maar goed... beentjes omhoog maar. Tips die ik las zijn komkommer/watermeloen eten, veel drinken en weinig zout.
hier Gisteren voor het eerst dat het schoppen/draaien van de kleine een een beetje naar/vervelend was. Gelukkig duurde dat niet lang. Nu weer lekker aan het genieten van het leven in mijn buik 😊 Ik ben het nog niet zat, maar word wel steeds nieuwsgieriger 😊
Ik zit nu te wachten op de VK, die gaat hypnose doen dat dan ook tijdens de bevalling als ontspanning en misschien zelfs pijnstilling zou moeten werken. Ik ben benieuwd, en baat het niet... dan schaadt het niet!
Ze is geweest, ik kon me goed ontspannen terwijl ik eerst gespannen en nerveuzig was. Volgende week nog een keer 'oefenen'.Ik ben zo benieuwd waar ik ben als 'het' begint. Het lijkt me verschrikkelijk als je dan net in de auto zit, of in de supermarkt staat of bij de McDonald's bent :')