Voor alle bijgelovigen onder ons die het topic niet zelf wilden openen: hierbij een topic voor de maand juni 2015!
Dames, gefeliciteerd!
IKCKOud lidBerichten: 729Lid sinds: 25 januari 2014
pooh1986 schreef:
Meertje, nog volle kdv's bij jullie? Hier een leegloop dus daar maak ik me niet druk om.
pooh1986 schreef:Dat ging niet helemaal goed 😉
Bloempje, jeeej jij ook hier :)
Pinkymeid schreef:@pooh graag gedaan, en ja kom heel af en toe overal eens spieken en soms antwoord ik maar ben zooo misselijk soms geen puf om op forum te komen 😞 sorry meidjij ook hier!!! 😃👍 ben je zo misselijk ja 😔
mam2kids schreef:jij ook hier!!! 😃👍 ben je zo misselijk ja 😔
Pinkymeid schreef:@mam2kids test is echt donker ik had pas 4 dagen na nod een dikke teststreep 😊 komt helemaal goedthanks meid!! Door mijn lange cyclus weet ik ook niet goed wanneer ik uitgerekend ben. Vanavond maar eens de digitale doen en dan de verloskundige morgen bellen.
Free schreef:Wauw, juni 2015!
Dames, gefeliciteerd allemaal! Een mooie maand om een kindje te krijgen 😉 Geniet ervan!!
Liefs een juni mama van 2010 en 2012 ;)
pooh1986 schreef:
de bijsluiter van de kv test zegt dat je eigenlijk niet naar de kleutertjes vd lijnen moet kijken. Bij mij was ie met 4wkn en 5 dgn pas zo donker..wie weet nog iets minder ver? Maar het is per persoon en per zwangerschap ook heel wisselend. Hopelijk lukt het je om het los te laten.
mam2kids schreef:thanks meid!! Door mijn lange cyclus weet ik ook niet goed wanneer ik uitgerekend ben. Vanavond maar eens de digitale doen en dan de verloskundige morgen bellen.
pooh1986 schreef:
Bloempje, haha klinkt allemaal wel erg makkelijk, waarom heb je eigenlijk niet vorige maand dit voorstel gedaan??;).
jacq schreef:Ik mag me hier ook melden 😊 helemaal happy dat ik weer zwanger ben.
In april een miskraam gehad daarna ging het niet goed met de IUI's. 20 september eindelijk weer een inseminatie gehad en gelijk zwanger ...
ik weet dus precies hoe mijn cyclus was en dus vandaag 4 weken en 3 dagen zwanger
bloempje25 schreef:Sapphire welkom en gefeliciteerd!
Meertje, ik herken je verhaal wel een beetje. Ik heb heel weinig klachten alleen wat op boeren en m'n borsten zijn iets voller maar niet veel. Bij m'n zoontje had ik echt enorme Lola's dat zorgt er nu voor dat het soms wel door m'n hoofd speelt van zal het wel goed zijn.
Vwz, is het al war geland na al je vreemde testen?
Dames ik moet er wel nog ff in komen hier hoor, moet ff alle namen een beetje 'leren'.
De gene die zwanger werd tijdens borstvoeding, dat was altijd mijn grote angst tijdens bv geven. En de pil wilde ik niet nemen omdat ik bang was dat m'n productie hard onder uit zou kelderen.
m&m schreef:ik geloof dat ik me heel voorzichtig mag aanmelden hier 😊
vanmorgen een hele duidelijke positieve test gehad van 2 voor 5 van het kruidvat, en net nog snel een digitale van clear blue gaan halen en die geeft ook aan zwanger.
kan het niet geloven........ na een jaar dan toch vanzelf gelukt! ben zo blij!!!
mam2kids schreef:Over 2 weken afspraak bij VK, ze denkt dat ik nu 5,5 week zwanger ben.
Spannend!!!
Rena schreef:Ik wil graag anoniem blijven vandaar mijn keuze.
Ik heb het erg moeilijk momenteel en moet alles nog een plekje geven dat heeft tijd nodig.
Die tijd wil ik nemen, dit betekent dat ik voorlopig nog niet tegen anderen wil vertellen over mijn zwangerschap voordat ik er zelf aan toe ben.
Ik heb bij nader inzien daarom iets te enthousiast mijn leeftijd e.d. ingevuld.
Later was ik bang herkent te worden en dat wil ik niet vandaar dat ik e.e.a. veranderd heb zoals leeftijd, provincie etc.
Blijkbaar wordt dit niet begrepen en dat snap ik ook.
Ik heb besloten mezelf af te melden, om misverstanden en herkenning te voorkomen.
Wens jullie een fijne zwangerschap.