Hey dames,
Jolien welkom! Fijn voor je dat je cyclus snel op orde was. En ook mooi dat je je vruchtbare tijd met ovu testen weet te vinden! Succes op het wachtbankje. NOD op 11 feb?
Flipje, duidelijk positief! Ik lees verschillende verhalen over wanneer je ei dan komt. Ik zou nog een derde dag klussen erbij doen, weet je in ieder geval zeker dat je je ei benut.
Sil, wat vervelend die onduidelijkheid! Ik heb zelf de eerste cyclus meerdere keren vruchtbaar slijm gehad en heb gelezen dat dat best vaak voor komt. Nog even geduld misschien? Wat wij vrouwen absoluut niet hebben haha 😉
Wat betreft de gyn misschien spreken bij de uitslag van het sperma onderzoek?
Hier vanochtend een temp van 36.8, dus nog één dag zo'n temp en de app zal aangeven dat mijn ei dinsdag geweest is! Gisteren dienst gehad. Tot 2.30 uur gewerkt, dus hoop niet dat dat stress in mijn lichaam opgeleverd heeft.... Zit al helemaal te bedenken dat die celdelingen nu volop in gang zijn lol 😃 Naja nu lekker 4 dagen weekend. Ik zal zo eens de tabel tevoorschijn halen.
Jolien, als je laat weten hoe oud je bent, Hoeveelste ronde dit is en wanneer je NOD is zal ik je aan de tabel toevoegen!
flipjeOud lidBerichten: 1.247Lid sinds: 22 januari 2015