Hier weer even een update. Vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest. HSG was helemaal goed, op de foto zag alles er perfect uit! Ook gelijk weer een echo gehad en zoals het nu lijkt komt de eisprong eraan! (Opeens een week eerder) Donderdag weer naar het ziekenhuis, weer om een echo te laten maken!
GroetjesOud lidBerichten: 347Lid sinds: 1 januari 2005
Hey meiden Tijd geleden dat ik hier ben geweest Zet mij er ook maar op het is nog een beetje onduidelijk maar als ik tel zou mijn nod eind november zijn de 29e .
Zit nu in me ivf traject Heb volgende week een eerste echo om te kijken of het goed rijpt. ligt er natuurlijk ook aan wanneer er een terugplaatsing plaats vind
Xxx
ikke100Oud lidBerichten: 171Lid sinds: 28 november 2013
ja heb ik ook. maar na 2 jaar ben ik er wel wat rustiger onder..Heb nu ook weer gevoelige borsten..tepels.Maar dat ook nog komen van de pregnyl en de utrogestan en progynova wat ik gebruik..
Ja donderdag of vrijdag ik had eeb injectie gehad op woensdag voor me eisprong dus was een beetje gokken donderdag of vrijdag. maar idd wel een vroeg maar super duidelijk test! 27nov. Echo dus we wachten in spanning af
kim88Oud lidBerichten: 2.565Lid sinds: 19 juli 2010
@Ikke100 wat lees ik nu!? Yessss dat is super! Gefeliciteerd meid! Gaat de goede kant op in ons augustus 2013 groepje.. only 3 to go!! Jammer dat t niet lukt om je foto erop te krijgen 😊 ben wel benieuwd naar dat mooie testje van je!
Ja ik kan het zelf ook nog noet geloven loes!!!! Vanmorgen nog maar een keer getest en hij was natuurlijk knallend! En jij een voorgevoel?! Duim voor je!!!
rasje85Oud lidBerichten: 538Lid sinds: 10 juli 2009
1 Groetjes 2 3 4 5 6 Louise 7 ikke100 8 Leonec 9 Loes22 10 F3NN<3 11 Linnie, Itgirl 12 13 14 15 Vogeltje 16 17 18 19 rasje85 20 21 Debb 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Na een cyclus van 11 weken doe ik ook weer een x mee
leonecOud lidBerichten: 2.859Lid sinds: 9 september 2008
Vrijdag opnieuw bloed wezen prikken en vandaag de uitslag gekregen. Progesteron was 26,9 veel meer dan de vorige keer dus... Verder nog maar even afwachten!
linnieOud lidBerichten: 3.241Lid sinds: 13 december 2010
Hallo allemaal! Zou ik ook op het lijstje mogen?! Mijn NOD is 23 November... Iedereen die door gaan naar de volgende ronde heel veel succes! Zal aan jullie denken. Degene die positief hebben getest gefeliciteerd!
Vandaag echt ongi geworden, dus ik ga door naar December!
@ Leonec, ik ben al wel bij de huisarts geweest en ook bij de gyn. Bij de gyn heb ik alleen een gewoon onderzoek gehad en dat zag er goed uit. Zaadjes van vriendlief zijn ook getest en die zijn ook goed. We hebben er voor gekozen om nog niet de mmm in te gaan. Als dit echt moet, dan liever wanneer we een huis hebben gekocht en ik een vaste baan heb. Ik heb natuurlijk het liefst dat we met zn tweeen een kindje kunnen maken, zonder dokters die meekijken en weet ik wat allemaal. 😊
SassieeOud lidBerichten: 1Lid sinds: 16 november 2014
Hallo Allemaal, Ik ben nieuw hier en benieuwd naar jullie verhalen. Zou ik ook op het lijstje mogen mijn NOD is 23 november. Tot nu toe nog geen echte symptomen behalve weinig afscheiding.
Mijn ei is iets eerder geweest, dus nu valt mijn NOD in november, de 28e als het goed is! Ik weet alleen niet hoe ik de lijst moet plaatsen, dus als iemand anders iets verandert, kan ie mij misschien ook meenemen?
rihannaOud lidBerichten: 270Lid sinds: 21 september 2013
Ik mag op groen!! Jehhh zaterdag al een licht positieve test. vanmorgen positief getest mocht eigenlijk pas morgen testen maar kon me niet meer inhouden😳
MargreetOud lidBerichten: 187Lid sinds: 31 oktober 2014