Wij zijn nu 2 maanden bezig voor zwanger te worden. De 3 de maand hebben we even moeten overslaan! Nu kunnen we dus weer mee doen. Mijn nod is 12 december. Ben nu nog ongesteld. Spannend 😊
En we gaan voor ronde 12... Afgelopen cyclus bij de gynaecoloog geweest, deze cyclus dus weer. Kijken of we m'n eisprong weer in de gaten kunnen houden en m'n progesteron level hoger is... De afspraak is de 24e gepland, nog even afwachten dus..
Vandaag steken in mijn onderbuik dus waarschijnlijk eerder mijn eisprong dan gedacht.. Nog geen ovu gedaan dus 't is nog niet zeker, maar alles in mijn lichaam wijst erop.. Dus ik zet mezelf op 11 dec. Succes allemaal dames!
Ik heb 15 dec een afspraak bij de fertiliteits arts.. Dat is na nod. Hopelijk is het niet meer nodig dan..!! F3NN<3 jij bent idd de eerste van het lijstje.. Wat zegt je gevoel?
F3NN<3Oud lidBerichten: 99Lid sinds: 23 mei 2014
Nou ik heb zowaar een licht positieve test in handen. Zojuist getest. En ik ben nog niet ongesteld. Het zou zo mooi zijn! Dan kunnen we het met kerst aan de directe familie vertellen en in februari op mijn 30e verjaardag aan iedereen! Eerder van de week een test gedaan, maar die was wit. 1 dingetje: morgen een vrijgezellenfeest en ik hoef niet te rijden... welke smoesjes gebruiken jullie?
loes22Oud lidBerichten: 791Lid sinds: 23 oktober 2013
Woehoe zou top zijn! Ik kon me gisteren al niet beheersen en heb toen ook al heeeel licht positief getest(veel te vroeg natuurlijk) en heb ook echt hele goeie hoop deze ronde.. Zou nog heel vroeg zijn maar 't kan dat het net ingenesteld is en dat er daardoor een licht lijntje verscheen. Ben al een paar dagen extreem moe zelfs als ik niet veel heb gedaan.. Fingers crossed! Wat betreft dat vrijgezellenfeest, ik drink vrijwel nooit dus bij mij zou t niet opvallen als ik niet zou drinken. Maar miss kun jij het op een antibiotica kuurtje gooien? 😉
En vanochtend weer een test gedaan (een ander merk) en weer heeeel licht positief! Zou echt geweldig zijn natuurlijk! Wel af en toe wat ongi-krampjes, maar dat hoort erbij denk ik. Hopelijk kan ik binnenkort naar het Uitgerekend in augustus 2015-topic overstappen. Wie volgt mij?
Yes dat is mooi nieuws! Ik denk dat ik mee mag maar het uitgerekend in augustus topic.. Als het zo doorgaat tenminste! Ook een test gedaan vandaag, ook ander merk, en er verscheen binnen afleestijd een licht maar duidelijk streepje. Ik voel me ook echt zwanger, kan niet uitleggen waarom en heb een lijst aan symptomen.(oa. Grotere borsten, steekjes laag in mijn buik, enorme honger met als gevolg veel eetbuien, vreselijk moe, darmen zijn erg van streek, misselijk en hoofdpijn) Kan me niet voorstellen dat dit allemaal met mijn lichaam gebeurd zonder dat ik zwanger ben. En dat het streepje licht is is natuurlijk logisch 5 dagen voor nod! Heb voor de aller eerste keer in al die tijd echt het gevoel dat het nu heel goed zit!!
kim88Oud lidBerichten: 2.565Lid sinds: 19 juli 2010
Hey F3NN wat fijn dat je eindelijk weer een positieve test in handen hebt. Dit moet een plakker zijn. Ik duim voor je. Een hele fijne zwangerschap gewenst.
Mickey2014Oud lidBerichten: 2.268Lid sinds: 25 augustus 2014
Mickey helaas heb ik al wel wat meer rondes door moeten gaan en heb ook echt wel dingen gevoeld terwijl ik niet zwanger was. Maar nu voelt het gewoon anders plus die positieve testen geeft wel heel goede hoop..
Loes22 die dingen die jij beschrijft voel ik precies ook zo. Maandag test ik nog een keer. Ben nog niet ongi terwijl dat normaal wel op of voor nod zou zijn. Ik wil wel nog een iets meer overtuigende test.
Mickey2014Oud lidBerichten: 2.268Lid sinds: 25 augustus 2014
Loes met positieve test ben je ook gewoon zwanger hoor, dat bedoelde ik niet. Maar omdat je zei dat je je niet voor kon stellen dat je die dingen voelt terwijl je niet zwanger zou zijn. Dus zei ik dat ik dat wel heb meegemaakt. Alles voelen en niet zwanger zijn.
rihannaOud lidBerichten: 270Lid sinds: 21 september 2013
alvast voorzichtig gefeliciteerd!! Hier heb ik de clear bleu gedaan met indicator hoeveel weken,was voor ons ook meer bevestiging en leuk om te doen kan geloof ik al 4 dagen voor nod
Liefssss
F3NN<3 ik wilde ook pas maandag weer testen maar kon mij niet beheersen. En wat ik net zag maakt mij heel blij.. Duidelijk een tweede streepje te zien! We kunnen hopelijk samen naar het augustus 2015 topic! En er volgen vast snel meer dames... Mickey sorry bedoelde het ook niet aanvallend mijn opmerking hoor! Heb t ook vaker gehad, symptomen en toch niet zwanger. Maar niet zoals nu zoveel! Ik voel het gewoon of zo en aan de test te zien is dat gevoel ook goed.
Ik heb ook toch ook vanochtend nog twee testen gedaan, hihi. Ik was niet geheel overtuigd, maar na een tijdje zag ik toch bij beiden een streepje. Nu zijn de testen op maar heb nieuwe besteld. 😊
Gefeliciteerd Leonec! Ik begrijo dat het spannend is en zeker na 5 miskramen.. Dat is ook wel heel heftig! Nu keihard duimen dat het goed mag blijven gaan..
leonecOud lidBerichten: 2.859Lid sinds: 9 september 2008