Nova1990 schreef:
Heb het zelf dat ik steeds ga rekenen.. Toen mijn vriendin vorig jaar mei vertelde dat ze zwanger was ging ik steeds rekenen hoeveel maanden het dan nog zou schelen tussen ons, en of we samen konden shoppen en dat soort dingen.
Nu is ze 3 weken geleden bevallen en ben ik nog niet zwanger..
Maar nu doe ik het dus met mijn andere vriendin die nu 19 weken zwanger is. Steeds ga ik dan denken hoeveel maanden we nog samen zwanger kunnen zijn... Maar ik probeer het ook zoveel mogelijk los te laten in de zin van dat ik moet afwachten wanneer ik een kindje mag krijgen.
Van het weekend met mijn zus zitten kletsen en nu gaan zij ook voor een 2e, Dus wie weet kan ik samen met mijn zus zwanger zijn.. Al hoopt mijn zus dat ik natuurlijk wel eerder zwanger mag zijn.. Dat is dan weer lief hihi ;)
Heel herkenbaar! Maar mijn vriendin was er heeeeeeeeeel vroeg bij dus die is niet bij te benen 😉 en een andere vriendin van mij is volgens mij niet zo dol op baby's dus daar verwacht ik niets van. En mijn zus ook niet, want zij kunnen echt geen kinderen krijgen (ook geen klein kansje).
De vrienden van mijn vriend lopen wat meer synchroon. Een heeft in juni een kindje gekregen, de ander is net terug van huwelijksreis en die zijn er volgens mij nu ook mee bezig (maar ja mannen onder elkaar, die praten daar niet zo erg met elkaar over :wink:). Ik zal allang blij zijn als de kids straks max een paar jaar van elkaar schelen, dan komt het allemaal wel goed!