Tijger1 schreef:Koekie wat fijn dat het zo goed gaat. Heerlijk van genieten
Gesprek met de gyn was wel goed. Gaat dus inderdaad iets mis met de groei van mijn eitje en daardoor de eisprong.
Ik zou afgelopen dinsdag worden besproken in het team, en volgens mijn eigen gyn zou het waarschijnlijk clomid gaan worden.
Ik zou dinsdag mail krijgen van het ziekenhuis, omdat wij op vakantie waren was dat even makkelijker dan dat ze zouden bellen.
Maar goed woensdag had ik nog niets gehoord, bedacht ik mij ineens toen we in een dierentuin rondliepen.
Mail gedaan naar de verpleegkundige. Daar donderdag antwoord op gekregen. Ik was inderdaad besproken. En ze hebben besloten om nog niets te gaan doen. Moet eerst verder afvallen. Want ze denken dat mijn cyclus het dan zelf wel weer gaat oppakken.
Ben het hier totaal niet mee eens, ik vraag mij ook echt af waarom ik al die onderzoeken dan al heb moeten laten doen.
Ben echt teleurgesteld hierover.
Ik ben nu ongeveer het zo zwaar als dat ik toen zwanger raakte van de miskramen.
Ik vind het zo wie zo erg jammer dat gyn eerst wat anders zegt tegen mij.
Was donderdag toen ik de mail kreeg zo teleurgesteld dat ik de handdoek in de ring wilde gooien.
Maar goed ik heb mijzelf maar weer bij elkaar geveegd en vanaf maandag weer fanatiek bezig.
25-8 afspraak bij verpleegkundige, willen ze wegen en weer kijken.
Weet nog niet goed of ik dat wel wil, maar goed heb niet veel te willen.
* Breekt even in
Hoi Tijger,
Ik praat niet mee in dit forum, maar zit in het zelfde schuitje.
Ik zit nu aan kuur twee van de clomid. Moest eerst ook afvallen.
Met nog 4 kg te gaan om op gezond BMI te komen vond de gync het prima om te beginnen.
Eerste ronde niets opgeleverd, ei groeide niet goed.
nu verhoogde dozes. We zullen zien
* Breekt uit