Helllooooo dames, hier is Belle de nachtbraker weer effies 😉
Koekie die 2 kansen ga jij natuurlijk beide grijpen he, meestal moet het gewoon zo zijn en komt altijd alles wel weer op zijn pootjes terecht hoor! Hoe gaat het verder met je?
Jane, aaahhh zo jammer dat er toch een ongi was, maar ideaal lijkt mij dat als je zelf je ei kan voelen, ik voel helemaal niks van dat soort dingen, maar het scheelt enorm, tenzij manlief dan net niet wil natuurlijk, maarrrr daar gaan we niet vanuit meid 😉 Ben benieuwd de komende ronde.
Terry, oooeeehhhh jakkes, die ovu-testen zijn het toch niet helemaal he, t lijkt mij echt zenuwslopend dit, ik denk dat je er echt goed aan doet voor jezelf om t effies te laten.... Misschien de volgende ronde dat je m dan wel vind of..... misschien is t niet eens nodig he 😉 Ben zeer benieuwd hoor!!
Tijg tijg tijg.... het zit je nog steeds absoluut niet mee met je lichaam.... Ik heb eens even zitten denken, aangezien er vaak op t forum met hcg gestrooid wordt, dacht ik: laat ik nou eens ipv dat hcg eerst even met mijn ongi-hormonen strooien voor jou en movpolen natuurlijk ook, dus aangezien ik sinds gister ongi ben... Komt t dan he: ++++++++++++++****************************++++++++++++++++++++++++++++++++************************+++++++++++++++++++++++++*************************++++++++++++++++++++++++++++***************************++++++++++++++++++++++******************+++++++++++++++++++++++++*************************************************************++++++++++++++++++++++ Zo, neem t even diep in jullie op deze ongiboost en dan hoop ik dat er wat gaat komen, t kan nooooooooiiiittt lang meer duren, want dat mag niet van Belle 😊
Nee dames effe zonder alle gekkigheid, ik vind het echt zwaar kut voor jullie dat t zo lang moet duren bah, denk aan jullie hoor xxxxx
@ hier: Met mij gaat het vandaag weer prima, gister had ik ff wat een offday, al moet ik niet zo piepen vind ik altijd van mijzelf, maar goed anywhoo: Gister moest ik met kleine man naar t cb voor 2 prikjes, aaahhh zo zielig, ik kijk daar altijd zo zwaar tegenop.... s'avonds kreeg hij last natuurlijk en moest ik hem een zetpil geven. Ik heb zelf nog nooooooooiiiittt een zetpil gehad, dus het was even goed lezen hoe alles moest. Maak je dat stripje open: WAAAAAA, wat een enorme dingen zijn dat, en dan is het ook nog voor baby's..... naaaahhhh.... Ik vond het echt dikke witte torpedo's hoor 😉 Nah ik dat voorzichtig doen, hij hoefde gelukkig niet te huilen, maar natuurlijk kreeg ik wel dat gezicht van: Eeeehh, dat hoort niet daar!! Heel zielie, naa en jeetje je moet dat dingetje ook nog best ver induwen, hij poepte t iedere x uit.... Het is uiteindelijk gelukt, maar tsjonge, zodra t kan geen witte torpedos meer in dit huis hoor 😉
Maar wat was nou even het ironische aan deze dag: anders had ik deze dag de intake gehad en de eerste echo en opzich was ik er vrij nuchter onder, maar toen ik in de ochtend ongi werd, was t toch effies slikken..... Maar goed, ik ben der vandaag weer hoor, ben weer de ouwe ouwe ouwe.....
Ik denk..... dat we deze maand of de volgende weer van start gaan, het gevoel begint weer wat te komen. Ik zie het wel, ik ga nog steeds geen vruchtbare eitjes uitrekenen enzo, dus t komt zoals t komt dames 😊
Nah, dat was mijn preek dan weer voor vannacht hihi weltrusten ookal slapen jullie allang xxxxxxxxxxx