Mijn buik is vooral savonds dikker....overdag ook wel maar dan niet zo erg
..
mam2kidsOud lidBerichten: 1.050Lid sinds: 1 januari 2005
mam2kids schreef:
naam
leeftijd
uitgerekend
kindje
afspraak
elsbeth86
29
10 februari 2016
2e
15 juli echo +intake
mam2kids
33
14 februari 2016
3e
6 juli echo + intake
Koekie
31
21 februari 2016
2e
23 juni echo, 1 juli intake
eefje
2e
Koekie schreef:Wij hebben ook een hond, dus daar lopen we ook lekker veel mee, wel fijn zo'n stok achter de deur. De dag voor mijn bevalling van J. heb ik nog 9 km gelopen, dat heeft echt geholpen denk ik zo :)[/QUOTEdat helpt zeker dat je in beweging blijft!
Koekie schreef:Wij zijn van de Engels/Amerikaanse namen. Voor een meid zijn we er uit denk ik. Een jongen was met J. al lastig en zou nu echt drama worden denk ik. Het zal dus wel een jongen zijn ;)
elsbeth86 schreef:mam2kids, heb jij eigenlijk jongens of meisjes thuis? of allebei 1?Wij hebben een jongen en een meisje 😊
hier houden we wel echt van nederlandse namen, of iig namen waarvan bij de uitspraak gelijk duidelijk is hoe je het schrijft 😉 jongensnaam vonden wij idd ook moeilijker dan meisjesnaam. en juist een meisjesnaam moeten we verzinnen, dus dat zal wel lukken. jongensnaam hebben we nog van 1e maar wss behouden we die voor een 2e, was toen al zo moeilijk. ik houd trouwens ook wel van wat langere namen, iig 2 lettergrepen, dus niet die hele korte!
elsbeth86 schreef:leuk, van allebei 1 dus 😊 ik wilde iig 1 meisje hebben, maar die hebben we al dus 2e maakt me echt niet uit wat het wordt! hebben jullie voorkeur?
elsbeth86 schreef:ja dat zoiezo! vind ik ook hoor :):-)
elsbeth86 schreef:ja dat zoiezo! vind ik ook hoor :)
elsbeth86 schreef:Mam2kids je zit op de magische grens vandaag 😊 morgen zit je er voorbij, joepie!ik denk telkens dat ik iets voel lopen.....
Trekken jullie de warmte een beetje? Hier voel ik me echt beroerd. Heel erg misselijk, gevoel dat die warmte het extra erg maakt. Pff nog een paar weken volhouden, dan moet het wel minder worden. Ben het nu wel zat.
Koekie schreef:@ Mam2kids, wat naar wijfie! Hopelijk voel je je snel beter. Je kunt ook gewoon last hebben van de warmte he meis? Dat hoop ik heel erg voor je. Dikke knuffel!
Hier niet zo'n last van de warmte. Net nog even keihard geknald in de sportschool en nu even lekker douchen.
Koekie schreef:Hoop het ook meis! Gaat het nu nog steeds beter?Voel me nu wel goed! 😊
Koekie schreef:Welkom Esh! Voor jou dus helemaal spannend! Hoe ver ben je nu en wanneer ging het de vorige keren mis?
elsbeth86 schreef:Gefeliciteerd esh en welkom! Heb je al twee kindjes of ben je drie keer zwanger geweest voor een eerste kindje?
Ik zal de tabel eens naar boven halen.
elsbeth86 schreef:
naam
leeftijd
uitgerekend
kindje
afspraak
elsbeth86
29
7februari 2016
2e
15 juli echo +intake
mam2kids
33
14 februari 2016
3e
6 juli echo + intake
koekie
31
21 februari 2016
2e
23 juni echo, 1 juli intake
eefje
28
25 februari 2016
2e
9 juli echo
-Eefje- schreef::( Ik word er stil van Koekie... wat een vreselijk bericht! Een hele dikke knuffel! Veel sterkte voor komende periode. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden.ja dat heb ik ook... Elke keer als ik naar toilet ga kijk ik of ik geen bloedverlies heb.....
Mam2kids, ik ben ook ontzettend nerveus. Ook eerder een mk gehad. Elke keer dat ik naar de wc moet kijk ik toch even of ik geen bloed verlies. Wat een onzekere periode is het.. we weten tenslotte dat het niet vanzelfsprekend is. Hoop dat we beiden een super echo hebben deze week en daarna wat meer durven te genieten van het idee zwanger te zijn!
Elsbeth, wat vervelend dat je ziek bent. Hopelijk zakt de koorts snel, niet fijn met het warme weer.
Ook ik lig ondertussen op bed met paracetamol. Vanmorgen is het in m'n bovenrug geschoten toen ik boven de wc hing omdat ik zo misselijk was. Lekker stelletje zijn we met z'n allen :oops: