flipje schreef:
Line welkom hier, wil je in de tabel? Laat dan even je leeftijd (eventueel ook van je partner), ronde, NOD en evt andere opmerkingen weten dan zet ik je erbij.
Hier op 4 DPO, nog 10 te gaan...
Ja prima! Pfoeh, ronde weet ik niet zo. We zijn sinds vorig jaar februari begonnen,maar af en aan. Ik denk dat we echt 5 maanden het echt hebben geprobeerd dus gelet op mijn cyclus. Dus zeg maar ronde 6. Ook omdat ik vorig jaar steeds 2 weken ongesteld was, kwam door schildklier.
Ik dacht dat mijn NOD deze maand 26 juni was, maar m'n NOD is 28 juni. (Ik was de laatste keer op 31 mei ongesteld geworden). Eisprong was wel rond 14 juni. Ik ben 30, getrouwd, mijn man is 27. Qua opmerkingen: trage schildklier en overgewicht, nu aan het proberen om van een bmi van 37 richting een bmi van 30 te gaan. Verder kunnen we kinderen krijgen, we zijn allebei gecheckt op vruchtbaarheid, helaas tot nu toe is dit nog niet gelukt.
Huisarts heeft aangegeven dat ik moet afvallen. Dus dat doe ik nu ook braaf, ben al 10 kilo kwijt, maar gaat helaas niet zo snel.