Ik sluit me ook weer eens aan bij een NOD-lijstje. 2,5 week geleden helaas een miskraam gehad bij een kleine 7 weken. Gister alweer mijn eisprong gehad als het goed is en daar ook gebruik van gemaakt omdat het goed voelde en nu dus weer op het wachtbankje...
Ik sluit me ook weer eens aan bij een NOD-lijstje. 2,5 week geleden helaas een miskraam gehad bij een kleine 7 weken. Gister alweer mijn eisprong gehad als het goed is en daar ook gebruik van gemaakt omdat het goed voelde en nu dus weer op het wachtbankje...
Hi Mickey tanx, jullie gaan der ook weer voor las ik. Hoe sta je er nu in? Kun je je angsten wat onder controle houden? Je was er de laatste keer zo ontzettend verdrietig van, maar ook helemaal klaar dermee, dat je t echt niet meer zag zitten en ook nooit zwanger meer wou zijn, heel heftig vond ik dat.... Hoop dat je er nu toch wat sterker in bent gaan staan. Ik wil jou ook heel veel succes wensen, dat het maar snel mag lukken....
Mickey2014Oud lidBerichten: 2.268Lid sinds: 25 augustus 2014
Ik kon t niet loslaten dat we er nooit meer voor zouden gaan. En bedacht me dat ik mss beter een aantal maanden me naar kan voelen dan me hele leven spijt en ongelukkig omdat we er niet meer voor zijn gegaan. Ik probeer me er nu mentaal beter op voor te bereiden maar angstaanvallen kunnen echt onverwachts komen en als je die heel heftig hebt kan je niet meer realistisch denken. Maar vorige keer had ik geen medicatie en die pas weer gestart bij 6 wk zwangerschap. Inmiddels bijna 3 mnd aan de meds dus ook goede spiegel opgebouwd nu. Hopelijk scheelt dat wat. Nu bijna nod dus maar zien hoe t gaat.
blossomOud lidBerichten: 126Lid sinds: 3 maart 2015
hoi mag ik ook op het lijstje 29 augustus ga er nog niet vanuit omdat we vanaf september pas echt ervoor gaan maar gebruik geen anticonceptie dus je weet maar nooit
MowzyOud lidBerichten: 2.085Lid sinds: 17 december 2010
Sorry voor mijn late reactie. Helaas ben ik ook paar dagen naar mn vorige nod weer ongesteld geworden. Mijn nod is nu op 24 augustus. Hoop dat t nu eens gaat lukken,, begin nu met ovulatietesten eens kijken of t dan beter gaat lukken.
Hier een daling gehad in mn temperatuur, lichte steekjes in mn buik. Dus mn ongi zal zich ook snel melden. Ik blijf dan nog wel in deze lijst waarschijnlijk...
Mickey ik las ergens dat jij ook weer ongi was geworden, he kut!!! Maaarrrrr, dat je nu wel je nod op je trouwdag hebt, das dan ook wel weer bijzonder, zou wat wezen!! Ben benieuwd meis, op naar je eitje eerst 😉
Haha ja bizar dat t op m'n trouwdag valt! Maar als ik niet ongi word ga ik die dag nog niet testen hoor. Ja helaas ongi geworden. Dat ansich vind ik niet zo erg hoor maar wat wel erg naar is, zijn de nare klachten die ik had. Maarja denk dat m'n pms flink versterkt is ofzo.
Wat naar Mickey dat je zoveel last van PMS hebt. En wat jammer om te lezen dat het bij een paar dames niet is gelukt deze maand, hopelijk de volgende ronde meer succes!
Hoi Meiden, Ik kan van dit lijstje af. Inmiddels ongesteld geworden en mijn nieuwe NOD valt in september. Voor iedereen in dit lijstje die nog zit te wachten, heel veel succes!!!
KoekieOud lidBerichten: 2.963Lid sinds: 26 mei 2011
Ik zit nu op dag 20 van m'n cyclus en ben deze maand met ovulatietesten begonnen. Eergisteren nog bijna geen streepje en vandaag behoorlijk duidelijk. Dus denk dat ik me heb opgespoord. Eindelijk! Dus halve week later dan ik altijd dacht. Denk dat nu voor mij volgende ronde word aangezien ik nu niet kan klussen. Helaas heeft mijn vriend een beroep waarmee hij doordeweeks hele week weg is. Baal momentje 😞
suuuusOud lidBerichten: 168Lid sinds: 8 maart 2012
Mag ik er ook bij? Mijn NOD is zaterdag 15 augustus. 1e ronde en we gaan voor een 2e kindje. Ik ga morgen vast een test doen dus 2 dagen voor mijn NOD. Die van de kruidvat die je 4 dagen voor je NZoD kunt gebruiken. Ben gewoon te benieuwd.....
Groetjes Suuus
Negatief helaas! Nog maar de eerste ronde, heel jammer!! Mijn vriend gaat voor werk naar het buitenland dus volgende keer slaan we over omdat hij afwezig is..
Myy001 Hier was mn vriend ook door de week weg toen ik zwanger werd van de 1e. Op zondag nog sex gehad, woensdag eisprong en vrijdag weer sex. En 2 weken later een dubbele streep.. Het kan dus wel 😉
Succes dames!
suuuusOud lidBerichten: 168Lid sinds: 8 maart 2012
Ik heb een test gedaan en zie een 2e streepje. Ik geloof dat ik zwanger ben!! 2e test gaf een kruisje ipv streepje en ook dat betekend zwanger... durf het nog niet te geloven denk ik.....
flipjeOud lidBerichten: 1.247Lid sinds: 22 januari 2015
Volgens mij heb ik een schimmel infectie te pakken.... 😢 En ik heb wel iets in huis om het te behandelen maar daar staat op: wees extra voorzichtig met dit middel als u zwanger bent of vermoedt zwanger te zijn. Ik zit nu net rond mijn eisprong dus die rotzooi wil ik nu niet gebruiken! En er moet geklust worden, maar het jeukt en doet soms zelfs en beetje pijn! 😢 Gelukkig heb ik morgen al een afspraak met de huisarts staan, hopelijk kan die me op de juiste manier helpen. Ik wil deze ronde niet mis lopen, ik wacht nu al zo lang...
StefJuuh01Oud lidBerichten: 1.229Lid sinds: 3 augustus 2014
Gelukkig toch ons 'klus-schema' nog goed af kunnen maken 😃 Nu maar weer afwachten. Ben benieuwd of alle medicijnen die ik de afgelopen weken heb gebruikt geen invloed op mijn cyclus zullen hebben.
Myy001Oud lidBerichten: 165Lid sinds: 5 maart 2015
Op dag twintig was mijn ovulatietest op zijn donkerst. Betekent dit nu dat ik mn eisprong iedere keer rond die dag heb? Ga er vanuit dat het deze maand weer niet is gelukt maar wacht t af. Ook ik heb er sinds t weekend wat last van flipje.. erg vervelend!
Myy, je ovulatie is absoluut niet elke cyclus eind dezelfde dag. Tenminste, vanaf het begin geteld niet.. 😉 Het aantal dagen tussen ovulatie en het einde van je cyclus is altijd ongeveer gelijk. Dus dat wil zeggen: als je een wat langere cyclus hebt, is je eisprong in die cyclus waarschijnlijk ook wat later geweest.
Vandaag ongesteld geworden. Had hem aan zien komen. Heb nu dus twee cyclussen achter elkaar 33dagen. Zo'n beetje m'n ei opgespoord dus hopelijk aankomende maand raak!
StefJuuh01Oud lidBerichten: 1.229Lid sinds: 3 augustus 2014