Leuk dat er meer op 21 september termijmecho hebben! Moet zeggen dat ik wel weer steeds nerveuzer wordt naarmate die dag dichterbij komt. Ik maak mezelf ook echt gek. Heb geen enkele reden om te denken dat het niet goed is maar toch blijft het door mijn hoofd spoken. Voel me er ook schuldig over naar het kleintje in mijn buik en voor degene waar het al bij fout gegaan is. Probeer heel hard om positief te blijven en om hier dan iedereen hun leuke verhalen te lezen doet me goed!! Wat fijn ook dat iedereen relatief weinig "klachten" heeft! 😊
Jesje jammer dat je dan niet de reactie krijgt die je gehoopt had hè. Wij hadden het bij de broer van mijn vriend. Hij mag zelfs peetoom zijn maar gij reageerde niet eens heel enthousiast. Had meteen de neiging om hem peetoom af te maken haha. Soort van bescherming naar de kleine toe lijkt wel 😉
Spannend Stefjuuh! De weken duren lang dan he!! Komt vast goed! Ik duim voor je!!
Ik heb van de week ook mijn eerste positie broek aangeschaft. Ik heb voor mijn werk allemaal broeken met hoge taille en die zitten aan het einde van de dag gewoon echt niet lekker meer. Heb vorige week met een elastiek erdoor rond gelopen maar is ook geen succes. En ik moet zeggen deze broeken zitten heerlijk!!
Geniet ervan allemaal en nog maar een weekje voor we onze wondertje weer mogen zien!
StefJuuh01Oud lidBerichten: 1.229Lid sinds: 3 augustus 2014
Nog een weekje wachten en dan eindelijk in mijn buikje spieken! Zenuwen vallen nu nog wel mee. Zal wel komen wanneer de 21ste steeds dichterbij komt. Ik ben wel echt al drie dagen misselijk. Vanochtend echt heel erg, vanaf 3 uur steeds wakker geworden omdat ik misselijk was. Pfff.. heb ergens gelezen dat gembercapsules goed zouden werken. Dus misschien daar maar even voor kijken.
LiekjeeOud lidBerichten: 110Lid sinds: 20 maart 2014
Hoi dames. Lang geleden. De spanning begint hier op te lopen naarmate de 21ste dichterbij komt. We hebben een vlinderkindje dus ben echt heel bang dat t mis gaat. Aangezien er 1 als gestopt was. Maaar probeer evengoed positief te blijven. Ondanks de spanning hebben we er zin in. Het zal wel goed zitten. Veel mensen de 21ste termijn echo. Leuk zeg. Willen jullie ook t geslacht weten? Al een voorgevoel?
Misschien is het leuk om een prive facebook pagina aan te maken of groep hoe heet zoiets voor ons. Moms to be in april. Dan kunnen we ook de echo foto's met elkaar delen. Ik wilde t proberen maar heb dan iemand anders facebook pagina nodig. Dit moet je met 2 doen om hem actief te maken. Als jullie me snappen. Hahaha moeilijk uitgelegd. Maar is t een leuk idee?
Nog maar 5 daagjes dames voor we onze kleintjes weer mogen zien! 😍
Hoe is het verder met iedereen? Zijn er al meer met een"buikje"? Bij mij zien buitenstaanders het gewoon al. En dan te bedenken dat het maar een darmen buikje is😉
@MenM: Hier nog geen opmerkingen gehad, maar broeken passen niet meer goed dicht. Wil nog niet mijn zwangerschapsbroeken aan, maar ik ben blij als thuis de joggingbroek aan kan! Pfffff Verder erg moe, gelukkig geen maagzuur/misselijkheid meer. Volgens mij heeft iedereen maandag de echo? Komt al dichterbij ladies!
Leeftijd Kindje uitgerekende datum Afspraken Geslacht
Mary1986 28 1e 3-4-2016 24 sept termijnecho
Liekjee
2e
21 sept termijnecho
Jesje 35 3e 18-4-2016 21 sept termijnecho
Schorpioentje87
3e 26-4-2016
Renee
1e 27-4-2016 15 sept echo
MenM
9-4-2016 21 sept termijnecho
Suusss
2e 25-4-2016 3 sept echo
Hoi meiden!!
Hoe is het met jullie allemaal?? Een aantal meiden erg stil?
Even het lijstje weer bijgewerkt, voor zover dat kon. Wel leuk om het lijstje een beetje up to date te houden, dus als je info bij wilt voegen, graag :-).
Morgen de dag van vele echo's! Ik volg komende donderdag :-). Ik heb de 12 weken grens bereikt... dat is een fijn gevoel. Een buikje heb ik nog niet echt, maar ik denk dat dat ook komt, doordat m'n baarmoeder achterover gekanteld ligt...? Van begin af aan heb ik het gevoel dat het een meisje is ... weten wil ik het niet. Dan pers ik harder ;-).
Wat betreft de facebookgroep, prima idee, zolang ik het maar niet hoef te maken ;-), ben niet zo handig met dat soort dingen.
Naam Leeftijd Kindje uitgerekende datum Afspraken Geslacht
Mary1986 28 1e 3-4-2016 24 sept termijnecho
Liekjee
2e
21 sept termijnecho
Jesje 35 3e 18-4-2016 21 sept termijnecho
Schorpioentje87
3e 26-4-2016
Renee
MenM 25 1e 9-4-2016 21 sept termijnecho
Suusss
2e 25-4-2016 3 sept echo
Wij hebben onze echo morgen om 19.50 pas. Overdag naar de film om me bezig te houden en me niet te druk te maken! 😉 Ik heb het gevoel dat het bij ons een jongen word, samen met erg veel andere mensen! Wij willen het wel weten! Wil graag gericht kunnen gaan shoppen over een paar weekjes!
Doen jullie een 3D echo? Zo ja wanneer? Wij zitten eraan te denken om die over een week of 5 te doen zodat we niet zo lang tussen de volgende echo hebben zitten. Dit hangt een beetje af van hoe vaak we naar het hartje mogen luisteren. Maar schijnbaar is het rond de 27e week het mooiste. Dus nog even over nadenken!!
Alvast voor de dames voor morgen, heel veel kijk plezier naar de wondertjes!!! En voor jou voor donderdag Mary1986! Fijn dat je die 12 weken grens bereikt hebt, toch weer een soort van zorg minder! Ik zit op 11w 1d dus ben ook af aan het tellen!
Hoi dames. De dames die morgen ook een echo hebben veel succes en geniet er van. Wij ook morgen. Heb toch wel de kriebels nu. Ik wil best die pagina maken. Maar dan heb ik ook iemand anders nodig vanuit facebook omdat je het met 2 moet doen. Ik wil best een vriendin daarvoor gebruiken maar dan is t niet meer helemaal prive. Dus als iemand zn facebookpagina (of naam en achternaam) wil doorgeven dan voeg ik je even toe. Dan maak ik die pagina wel aan en mag de 2e persoon hem geloof ik bevestigen. Ik hoor wel wie zich daarvoor wil opofferen 😂. Hier weet het nog niemand alleen mijn ouders en ouders van mm vriend en zussen en broers.
Hoi Mary en andere dames! Mag ik me ook bij dit groepje voegen? Zo blij, vanochtend echo gehad, ben nu 10 weken zwanger! Zo onwerkelijk!!! Mijn uitgerekende datum is 18-04-2016.
Aah leuk menm. Het maakt helemaal niet uit. Lekker genieten. Hier komt het ook echt wel hoor. Alleen nu was t niet goed. Dit gebeurd niet voor niets. Vrijdag moeten we naar t ziekenhuis voor of pillen of curretage. Ik denk dat ik voor curretage ga dan ben ik er ook snelste klaar mee. Het gaat wel weer goed met me. Vandaag wat begonnen met vloeien. Dus het komt op gang. lekker genieten van je hummeltje meid. Gaat heel snel. Alleen maar mooi dat je een fijne echo hebt gehad. 😍
Hey Mary, jij hebt morgen de echo toch? Spannend! Ik mag over 2 weken weer!
Hebben jullie allemaal nog last van kwaaltjes? Ik ben alleen super moe en zere borsten. Oh en na het tandenpoetsen moet ik altijd kokhalzen 😖 Raar he, dat je nog eigenlijk niets voelt, maar er toch iets groeit in je buik... Heel onwerkelijk!
Xx
Mary1986Oud lidBerichten: 1.310Lid sinds: 24 februari 2015
Vanavond een goede echo gehad! Alles zag er prima uit, hebben handjes, knietjes, hoofd en kloppend hartje mogen zien. Niks meer gehoord over gekantelde baarmoeder, en zelf vergeten te vragen... Uitgerekende datum staat nu op 9 april. Dus ben een week 'teruggezet', en nu dus 11 wk 5 dgn. Dus ga nog n keer de 12 weken grens over... 😊
Mary! Wat fijn!! Bij mij bewoog de kleine erg fanatiek op de echo, hihi. Bij jou dus ook menm!? En mary bij jou? Ik kan ook bijna niet wachten tot 9 oktober, dan heb ik de 2e echo.
Xx
Hoi dames. Wat leuk om te lezen dat het allemaal goed gaat. Lekker genieten. Hier gaat ook alles weer goed. Alles is afgekomen. Althans dat denk want het was zoveel wat er uit kwam. Niet normaal. Alsof ik 1 jaar niet ongesteld ben geweest. Ben heel opgelucht. Donderdag nog een echo om te kijken of alles schoon is. Daarna kunnen we ook weer verder. Mijn zoontje maar eens lekker 1 laten worden. Dat is 21 okt. En daarna als het mag zijn gaan we er weer voor. Ik zit weer heerlijk in mijn vel. Ik vind het natuurlijk wel erg leuk om jullie nog zo af en toe te volgen.
Ik vind het knap hoe je erin staat Liekjeee. Fijn ook dat je je weer een beetje oké voelt. Succes meid, en natuurlijk welkom om mee te lezen. Al snap ik het ook, als het niet meer 'hoeft'.
Fijne zondag iedereen!
Leeftijd Kindje uitgerekende datum Afspraken Geslacht
Mary1986 29
1e 9-4-2016
1 okt verloskundige
Liekjee
2e
*
Jesje 35 3e
*
Schorpioentje87
3e 26-4-2016
Renee
MenM 25 1e 6-4-2016
21 sept termijnecho
Suusss
2e 25-4-2016 3 sept echo
Lijstje even bijgewerkt. Zijn Schorpioen, Renee en Suusss nog aanwezig? Hoe is het met jullie? Stefjuuuh, wil jij ook in de lijst, of blijf je in het mei-topic?
Zojuist controle gehad bij de verloskundige. Gezien m'n te hoge BMI word ik doorverwezen naar de gynaecoloog. Ze willen dan suikertesten doen begreep ik. Er zijn verhoogde risico's (hoge bloeddruk, te groot kind). Mogelijk zeggen ze na verloop van tijd; ga maar terug naar de verloskundige, maar mogelijk ook niet. Ze zei; reken er in ieder geval maar op dat het ziekenhuisbevalling zal worden. Ikzelf ben vrij nuchter; het is zoals het is. Dus nu afwachten op een oproep vanuit het MCA. M'n bloeddruk en suiker was nu goed. Hartje weer horen kloppen :-).
Fijn dat je suiker en bloed goed was! Tsja, het is inderdaad zoals het is, en het komt zoals het komt 😉 ik zou wel graag thuis bevallen, maar als dat medisch niet mogelijk is, dan pak ik ook rustig t koffertje hoor. Het beste voor ons kindje 😊 hihi.
Maar hier ook hoor, merk ook dat mn buik aan het groeien is. Broeken passen niet goed meer, savonds vaak echt hele uitpuilende buik,voelt dan idd wat zwaar. Soms ook wel wat zeurderig gevoel, vaak in mn darmen (heb pds, denk dat het daardoor komt), en nogsteeds wel moe 😉 verder geen kwaaltjes 😊
Jullie nog andere kwaaltjes?
Xx
Ik ben bijna 12 weken. Vrijdag weer een echo. Kan dus zijn dat de datum nog iets bijgesteld wordt 😉 Misschien ga ik dan ook wel 2x de 12-weken-grens over 😉 hihi.
Ik wou ook zo'n ticker onder mn handtekening, maar hij zegt steeds dat de URL niet goed is... Ik zal er wel niet zo handig mee zijn 😉
Xx
Lootje, hoe is je echo gegaan? Hoe ver ben je nu? Je moet die link van een banner niet invullen op die plek waar het wél staat dat je het moet invullen, maar 'gewoon' in je handtekening. Bij mij werkte dat!
Hey mary, ja jammer dat het hier zo stil is. Misschien kunnen we ons bij een ander groepje voegen 😉 Echo is aanstaande vrijdag, hihi. Spannend hoor. Ik heb het idee dat de moeheid al wat minder wordt hier.
Hoe gaat het met jou? Heb je al een oproep uit het mca?
Xx
Ja, 15 oktober mag ik verschijnen in het MCA. Ben benieuwd wat de plannen dan zullen zijn. Of ze gelijk al die testen doen, of...? Ik had de tabel weer ff bijgewerkt met die datum erin ;-).
Hier gaat het op zich prima! Vanmorgen in ene weer braken, eerst gal, maar na het eten kwamen de 2 broodjes er ook gewoon weer uit. Gatverdamme, had gehoopt dat het nu wel eens klaar zou zijn... Verder; nog geen buikje hoor, jij wel??
Ja, we zouden ons haast bij een ander clubje aan gaan sluiten... maart of mei 😉 ?
Vanochtend de echo gehad. Wauw, zo bijzonder! En wat fijn, toch weer die bevestiging dat alles goed is. Ukkie's hartje gehoord, bewoog fanatiek, echt weer heel mooi. Resultaten van bloedonderzoek waren ook binnen. Alles goed. Ook wel fijn 😉
Balen dat je zo misselijk blijft Mary! Hoop dat je je snel beter voelt en echt kunt genieten! Hier al wel een buikje hoor, pff, krijg mn broeken niet meer dicht 😉
We kunnen idd bij een van de clubjes vragen of we mee mogen doen 😊
Xx
Hoi meiden jullie mogen best met ons meekletsen maar de meesten van ons hebben zich aangemeld in een besloten groep op Facebook. Ik kan jullie toevoegen? Dat kletst wat makkelijker. Laat maar weten
Ik vloei niet meer. We hebben zelfs de eisprong gevonden. Die had ik gister. Dus spannend weer. ☺ Het gaat echt goed met me nu. Lekker weer vooruit kijken ☺
Klopt inmiddels alweer 32 weken. Zie dat mijn ticker 1 dag verkeerd staat😉 Gaat snel joh! Ja idd snel uitgestorven. Heb van mijn 2 vorige zwangerschappen erg leuke contacten overgehouden. Maar waren ook beide druk bezochte groepjes.
Jij alweer ruim 35 weken zwanger. Weten jullie wat het word? En hoe gaat het? Laatste loodjes als hé
Gaat zeker snel! Laatste loodjes, maar voel me nog goed en vind het nog niet zwaar. Nog max. 6,5 week te gaan, wel een fijn idee, want begin nieuwgierig te worden. Wij weten niet wat het wordt. Maar hoe ist met jou dan Schorpioentje?
Schorpioentje87Oud lidBerichten: 3.097Lid sinds: 28 mei 2010
Oh leuk jullie weten ook niet wat het word. Wij deze keer ook niet. Beide vorige keren wel. We hebben al een dochter van ruim 5.5 en een zoon van net 4.
Hier gaat het op mijn rugklachten na goed. Ben inmiddels niet meer aan het werk..
Jij mag al bijna thuis bevallen. Wat wil je graag? Fijn dat jij je nog goed voelt! Die nieuwsgierigheid begrijp ik wel hoor. Is hier niet anders hiji
Wat spannend Schorpioentje! Heb je wel een voorgevoel?? Ik dacht iedere keer een meisje, maar weet het gewoon niet. We zien wel! Ja, zaterdag 37 weken! Maar ik moet int ziekenhuis bevallen. Onder begeleiding bij klinisch verloskundige ivm hoogrisico op diabetes en te hoog bmi. Gelukkig een ongecompliceerde zwangerschap. Wat irritant die rugpijn, krijg je daar hulp bij?
Ik dacht in het begin ook sterk een meisje. Daarna weer een jongen. En nu weet ik het eigenlijk gewoon echt niet! Haha. We laten ons maar gewoon verassen! Oké je moet dus in het ziekenhuis. Benieuwd wanneer de kleine zich meld. Zou elk moment kunnen nu hé! Spannend!
Ik ben beide vorige keren ook in het ziekenhuis bevallen. Moest uiteindelijk ook. Wil ik nu waarschijnlijk weer. Maar mocht het allemaal zo snel en voorspoedig lopen vanuit thuis bedenk ik me misschien nog wel. We zullen zien. Gisteren verrast met een babyshower, echt heel leuk. Had totaal niks door! Dat maakte het nog wel het leukste. Dat gewoon echt niemand iets heeft laten vallen waardoor ik het wist. Was helemaal flabbergasted en stond echt te trillen op mijn benen. Ben er tijdje stil van geweest. En dat is best knap 😉
Haha Schorpioentje, wat leuk die babyshower! Ik heb er komende zaterdag eentje, en het was niet de bedoeling dat ik dat wist ... maarja 😂 Ja, het kan ieder moment gebeuren, das wel een gek idee! Ik ben wel een controlfreak, dus vindt het bloedirritant dat ik het gewoon niet weet, wanneer het gaat gebeuren. Wat waren de redenen dat je de vorige keren uiteindelijk toch in het ziekenhuis belandde?
Mijn vorige bevallingen zijn beide keren ingeleid wegens een te hoge bloeddruk. Dit is tot nu toe niet het geval gelukkig.
Bij de babyshower had ik er graag nog 1 iemand bijgehad. Maar dat wisten de andere niet. Is ook iemand die zwanger is. 12 weekjes minder ver. Maar ik ben straks bij haar in juni ook op de babyshower.... En 1 vriendin kon niet die moest werken.
Eenmaal een beetje bijgekomen van de schrik zijn we aan tafel begonnen met kinderchampagne en een mooie gemaakte babyshower taart. Er stonden nog meer lekkernijen op tafel zoals chocolaatjes en paaseieren. Daarna moest ik met de rug naar de rest toe zitten want ik kreeg een bellypaint. En de meiden gingen iets doen wat ik nog niet mocht zien. Ze gingen allemaal gepersonaliseerde rompertjes maken! Daarna mocht ik raden welke babyfoto van wie was. En tot slot had nog iedereen een cadeautje mee genomen. Op en top verwend dus. Helemaal leuk!
Wat leuk dat je as zaterdag ook een babyshower krijgt. Als de kleine er dan nog maar niet is;) Wel jammer dat je het per ongeluk al weet. Die verassing was echt geweldig😂 Geniet er zaterdag van want het is geweldig dat zoiets voor je word gedaan.
Cindy29Oud lidBerichten: 440Lid sinds: 9 januari 2015
Oh Schorpioentje, wat klinkt dat gezellig!! Ik vind het ook heel bijzonder inderdaad, had het niet verwacht! En de baby is er nog niet gelukkig, dus het kan doorgaan haha. Oh, die bloeddruk, vervelend want je kunt er vrij weinig aan doen. Gelukkig gaat ie nu goed!
Ja Ben weer aan het werk! Zag er enorm tegen op! Tot de 3 maanden is hij een huilbaby geweest en het idee dat ik hem zo naar de oppas moest brengen stond me zo tegen! Maar het weer gaan werken is goed geweest voor mij kwam weer helemaal tot rust! Vond het heerlijk weer gewoon even mezelf te kunnen zijn! Was wel weer heel blij als ik hem weer zag haha ben ondertussen alweer bijna 2 maanden aan het werk en het voelt nu alsof het nooit anders is geweest! Wil in de toekomst nog wel een dagje minder gaan werken! Werk nu ene week 4 dagen andere week 3 dagen!
Nee, nog niet bevallen ;-). Ook ik heb soms wat last van voorweeen, maar dat zegt niet echt iets verder ;-). Het wordt nu inderdaad steeds spannender, binnen nu en 2,5 week gaat het gewoon gebeuren!!! Ik heb morgen weer een controle, ben benieuwd...
Babyshower was leuk, het was een high tea met wat spelletjes en veeeeul cadeaus tussendoor. Erg lief dat mensen dat voor je doen.
Succes Schorpioen, bij jou komt de 37 weken in t zicht 👍.
Fijne Paasdag nog :-).
Nee klopt zegt niks voorweeën. Kan wel al leuk iets voorwerk doen. ik had bij mijn 2e kindje hierdoor al voor de inleiding 2 cm ontsluiting. Nou die heb je alvast toch 😉 Spannend morgen controle. Misschien al strippen of doen ze dat bij jullie pas na de 40 weken? Benieuwd wanneer jullie ukkie komt en wat het gaat zijn!
Hier vandaag 36 weken. Word langzaamaan ook spannend 😍 Ik heb donderdag weer controle
Oh dat is inderdaad wel erg fijn, hoop dat dat voorwerk bij mij ook al fijn aan de gang is. Ik heb nog niks gehoord over een plan, laatste twee keer was het 'afwachten spontane bevalling'. Ze hebben nog niet van onderen gewerkt/gevoeld/gekeken. Dus dat zal morgen wel. En dan maar eens een plannetje bedenken voor na de 40 weken? Geen idee ;-).
Ja, voor jou ook weer spannend! Is het anders bij een derde dan bij een eerste?
Succes vandaag bij de vk. Zou leuk zijn als ze even strippen en meteen voelen of de voorweeën als iets hebben gedaan;)
Nee denk niet dat het echt anders is bij een 3de als bij de 1ste. Je hebt het alleen al 2 x meegemaakt. Maar dan nog is elke bevalling weer anders.. Spannend is het iig net zo goed! Ben zoooo benieuwd!!
Weer goedgekeurd... Nog steeds afwachten. Inwendig onderzoek is volgende week (indien nog geen beeb), en dan ook plan maken. De gynaecoloog vertelde dat de keuze min of meer bij mezelf ligt of ik liever tegen de 41 weken ingeleid wordt, of tegen de 42 weken aan. Ik neig nu naar; zo lang mogelijk afwachten. Dus dat is wat we doen ;-).
Wanneer mag jij weer voor controle Schorpioen? Door jou naam ben ik trouwens even gaan spieken welk sterrenbeeld ons kind zal krijgen, w.s. een Ram ;-).
Oh spannend zeg. Hopelijk is jouw komende controle niet meer nodig. Knap dat je gewoon wil afwachten. ik hoop ook op spontane bevalling. Maar weet niet hoe ik erover denk als het zo lang duurt...
Hier vanmiddag controle gehad. Alles goed. Veel last van flinke steken onder in mijn buik en mijn banden. Kleine ligt al ver ingedaald. En omdat het de 3de zwangerschap is zakt de baarmoeder verder omlaag. Dus was niet gek dat ik die allemaal voelde... Maandag weer controle. Wanneer moet jij?
Gelukkig jij ook weer goedgekeurd Schorpioen! En maandag alweer controle, fijn :-).
Vandaag mn uitgerekende datum. Alles nog rustig. Wel last van harde buiken die wat langer aanhouden, verder niet. Ik mag woensdag weer voor controle ... 😃
Ik ben het nog niet zat gelukkig Schorpioen, maar ben nu wel echt nieuwsgierig aan het worden, naar alles! Wanneer, wat, hoe, hoe ziet hij/zij eruit.... Nog max 2 weken!! 🎉
Hopelijk ben je inmiddels bevallen en heb je een fijne bevalling achter de rug. En ben je nu heerlijk aan het genieten. Wij hebben tijd en lezen het wel als je er klaar voor bent!
Op 5 april 12.00u 's middags zijn wij ouders geworden van een lief meisje. Een dochter! We zijn enorm blij en gelukkig.
Bevalling is me niet helemaal meegevallen. Onze dochter had in het vruchtwater gepoept, en had de navelstreng 2x rond haar nek zitten. Maar alles is goed. We genieten van de kleine dingen en van elkaar. Zo bijzonder wat er allemaal op je afkomt... 😊
Schorpioentje, Stefjuhh, kim, en alle andere die binnenkort aan de beurt zijn; succes!!!! Ik hou jullie allemaal in de gaten. X
Cindy29Oud lidBerichten: 440Lid sinds: 9 januari 2015