hier weer een nieuw lijstje. Helaas hier vandaag mn ongi doorgebroken... Ik doe deze ronde wel mee voor spek en bonen. Heel misschien een kleine kans, maar ben bang van niet. Manlief moet rond mn eisprong weg voor 10 dagen. Hopen op een vlotte eisprong! Duimen jullie mee? Dan duim ik voor jullie! 😃
Mary1986Oud lidBerichten: 1.310Lid sinds: 24 februari 2015
hallo dames ik ben hier nieuw ,ik ben al mama van een grote meid van 8 jr en nu gaan we voor een 2e kindje ,nod zou moeten zijn denk ik 20 sept (hoop dat ik de babybanner goed gezet heb dat is ook nieuw voor me hihi) succes aan iedereen !!
flipjeOud lidBerichten: 1.247Lid sinds: 22 januari 2015
Voor de ticker moet je de BB-Code gebruiken, deze heeft rechte haken: [url=http://....] in plaats van deze HTML code <....> Via gebruikersinstellingen (helemaal rechtsboven aan deze pagina) en daarna wijzig handtekening kun je hem onder je bericht krijgen.
Hoi dames, helaas is het gister doorgebroken bij mij. We hadden helaas de pech dat manlief op dienstreis was is mn vruchtbare periode. Máár ik heb een korte cyclus, dus blijf in september!
Hij is deze maand gewoon lekker thuis! Dus klussen wanneer we willen 😃 Dienstreisjes zijn bij dit werk gelukkig zeldzaam. Wel eens in de 5 weken een weekje wat later, maar dan kan hij nog op tijd thuis zijn om te "klussen".
KiekeboeOud lidBerichten: 1.164Lid sinds: 7 november 2013
Mijn NOD is verplaatst naar morgen, maar ondanks dat ik al een week echt alle zwangerschapskwaaltjes heb die er maar zijn, heb ik sinds drie dagen al continu bloedverlies waaruit blijkt dat mijn baarmoederslijmvlies al aan het afbreken is, dus ik word morgen gewoon weer ongesteld. Ik dacht dat dit de tweede keer was en beide na de miskraam, maar vanmiddag kwam ik er achter dat dit de twee rondes voor mijn miskraam (toen we nog niet probeerden zwanger te worden) ook al was, alleen had ik toen geen zwangerschapskwaaltjes omdat we niet probeerden zwanger te worden. Mogelijk verklaart dit mijn miskraam dan ook, geen idee. Vanmorgen even bij de huisarts geweest en ik heb 17 september een afspraak bij de gyn om toch even te overleggen of we hier iets mee moeten.
flipjeOud lidBerichten: 1.247Lid sinds: 22 januari 2015
En Koekie, is je ongi al doorgebroken? Fijn dat je een doorverwijzing naar de gyn hebt, is dit de eerste keer? Mijn vriend moet deze week inleveren voor een vruchtbaarheidsonderzoek... ik vind het erg spannend! 😞
S172Oud lidBerichten: 10Lid sinds: 9 september 2015
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. Koekie 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. Kiekeboe 18. 19. S172 20. Kelbra 21. 22. 23. cristina 24. 25. flipje 26. 27. 28. Mowzy 29. 30. Hoi meiden! Ik heb mezelf er ook even bij gezet. Wij hebben besloten om voor een tweede kindje te gaan. Ik verwacht deze ronde nog niets maaaar je weet natuurlijk maar nooit 😉
KoekieOud lidBerichten: 2.963Lid sinds: 26 mei 2011
@ Flipje, ik had je bericht helemaal gemist. Ja, ik ben vrijdag ongesteld geworden. Het was weer een stuk pijnlijker en heftiger dan normaal, maar wel sneller voorbij. Voor dit probleem is het wel de eerste keer dat ik naar de gyn ga. Een paar jaar geleden ben ik er wel eerder geweest nadat mijn menstruatie niet stopte na het stoppen met de pil en later met pijnklachten gedurende mijn volledige cyclus.
Spannend dat jullie nu door de onderzoeken heen gaan! Hopelijk krijg je meer duidelijkheid.
MowzyOud lidBerichten: 2.085Lid sinds: 17 december 2010
Na Lang weggeweest was ik hier weer eens. Vorige twee cyclussen waren 33 dagen. Ergens deze dagen mn eisprong en deze week hele week kunnen clussen dus heb goede hoop deze keer 😊 iedereen verder succes deze maand!
KiekeboeOud lidBerichten: 1.164Lid sinds: 7 november 2013