Ik kom uit noord holland, in de buurt van Haarlem.
Vandaag dag 27 toch wel weer spannend nu het zo dichtbij komt. Heb ik een nette cyclus dan zou ik al bijna kunnen testen maar misschien ook niet dus ik wacht nog ff geduldig af haha geduldig neem een ander in de maling 😃
AM2012Oud lidBerichten: 1.134Lid sinds: 10 juli 2012
Lastig he meid. Weet het:( wacht ook maar en wacht maar Telkens voel ik iets en denk ik: ja wie weet En dan denk ik: neee ik wordt ongesteld Pffff, morgen zit ik op dag 6 nod
mommie2013Oud lidBerichten: 636Lid sinds: 7 oktober 2015
Daarom heb ik er ook cyclus onbekend in gezet. Gelujk 28 dagen vond ik beetje gek daar geloof ik niet echt in gezien de ervaringen van zwanger worden van beeb1.0
Zaterdag week terug is de hoofdpijn gestopt en de prikjes in eierstokken toen hebben we ook voor het laatst geklust want daarna kreeg ik oijn in mijn baarmoeder wat niet zo prettig was. Geduld. ... zucht
AskeOud lidBerichten: 218Lid sinds: 5 februari 2014
Wij gaan ook voor een 2e kindje. Mijn dochter Yenthe is geboren op 23-02-2015. Dat lijkt best snel, maar we hebben 19 maanden gedaan om zwanger te worden van haar. uiteindelijk clomid gebruikt en toen in een keer raak. Ik ben niet meer aan de pil gegaan na mijn bevalling, maar ik ben ook niet zwanger geworden. Heb best angst dat we dit keer weer hulp nodig hebben. Maar we wachten af. Ik denk dat ik afgelopen zondag mijn eisprong had, en vanmorgen een beetje zeurende pijn in mijn buik.... misschien innesteling??
Het lijkt me heel leuk om hier mee te kletsen!
vlinder84Oud lidBerichten: 277Lid sinds: 25 augustus 2011
Kim88 27 jaar ??-11-2015 29 okt intake fertiliteitskliniek
mommie2013 31 jaar ?? 20 sept laatste pil cyclus?
AM2012 27 jaar 27-10-2015
Dinnetje 27 jaar 21*11-2015
vlinder84
31 jaar
Laatste datum 17/09-2015
onregelmatige cyclus...
Hoi meiden, Hier druk gehad de afgelopen dagen... ook weer op kraamvisite geweest bij een vriendin... Hier maandag ook buikpijn gehad, geen idee of het mn eisprong geweest zou kunnen zijn... We zien het wel, probeer het na zondag (neg test) wat meer los te laten maar is wel makkelijker gezegd dan gevoeld... Gelukkig erg druk dus meer dan genoeg afleiding 😖 Ik kom ook uit Noord holland maar een stuk noordelijker
Leuk om te lezen dat we allemaal bezig zijn met een 2e kindje. Dit is mijn 2e maand dat ik gestopt ben met de pil en de 1e maand dat we echt bezig zijn geweest voor een 2e wondertje. Ik had gisteren ongesteld moeten worden maar tot op heden nog helemaal niks. Zou het nu al raak zijn? durf nog niet te testen....zZo spannend.
Ik heb me voorgenomen om het weekend pas te gaan testen...Nu hopen of dat me gaat lukken als ik dan natuurlijk nog niet ongesteld ben geworden. Heb last van me borsten rugpijn en maagzuur. Van de week ook erge hoofdpijn gehad en dat heb ik nooit behalve met me 1e zwangerschap van me dochtertje. Wil mezelf nnog niet gek maken dus wachten het nog even af....kan natuurlijk nog gewoon ongi worden.
mimi, dat is zeker weten heel erg spannend!!! Knap hoor dat je zo lang kunt wachten hahaha.. Hou je ons op de hoogte??
Hier update: mega veel slijm, moest 4 keer afvegen. Op verzoek van een app genootje een ovulatietest gedaan omdat zij bezig is met testen qua eisprong(kijken wat mijne zei) Nou die is dus bijna positief. BIZAR toch!!!! Blijft lekker trekkerig in mijn buik.. bah bah
mimi89Oud lidBerichten: 88Lid sinds: 21 oktober 2015
Ik ga jullie zeker op de hoogt houden. Vorige maand werd ik precies na 28 dagen weer ongi. Had altijd een regelmatige cyclus toen k niet aan de pil was. Maar wie weet houd mijn lichaam me nu voor de gek hihi. Heb tot nu toe helemaal geen ongesteldheid gevoel. Ga zaterdag testen en zal het jullie hier laten weten en mocht er in de tussen tijd iets veranderen horen jullie het ook van me. Voor de andere meiden die nu bezig zijn of ook in spanning zitten veel succes 😊
Oeh am2012 krijg je al kriebels? Ook bij jou klinkt het veel belovend
Vandaag is dag 29 en zou bij normale cyclus vandaag ongesteld moeten worden. Jullie begrijpen dat ik mijn abonnement op de wc heb geupgrade naar 1x per uur 😆
Het lukt me niet om onderstaan schema te kopiëren. Dus doe het maar even zo. Misschien kan iemand anders mij toevoegen?
Naam Leeftijd Nod Bijzonderheden Aske 27 jaar 01-11-2015 heb van mezelf nauwelijk een eisprong, vorige keer fertiliteitskliniek geweest en met behulp van Clomid zwanger geworden.
Ik moest clomid gebruiken omdat ik geen eisprong had van mezelf. Mijn eitjes rijpten niet. daarom hoopte ik dat het nu anders zou zijn, maar ik heb er een hard hoofd in. Mocht het zo niet lukken stappen we in Februari weer naar een fertiliteitskliniek. Dan is Yenthe ook mooi 1 jaar geweest en kunnen we zeggen dat we het al een jaar proberen.
kim88Oud lidBerichten: 2.565Lid sinds: 19 juli 2010
@aske wij hebben hetzelfde probleem. Maar wij hebben al gebeld en mogen meteen weer terug. Niet eens hoeven zeggen dat we het proberen. Dus denk dat als je zou willen gewoon al contact op kunt nemen. Voor de kliniek is 9 maanden ontzwangeren genoeg.
Zal het lijstje ook ff opzoeken en je erin zetten
Nee geen slijm meer. Droog Ik weet het niet meer. Vooral omdat die ovu test soort van positief was denk ik echt te weten dat ik mijn menstruatie ga krijgen Heb nog steeds(al vanaf 4 dagen na ei) buikpijn. Wel minder dan 5 dagen na mn ei want toen had ik echt mega pijn. En steken in de schaamlippen, temp is erg hoog. 3e trede nu. Van 37.1 37.2 en nu 37.3 Daarvoor mn ei gehad Ga zondag testen al weet ik zeker dat hij negatief zal zijn
Spannend hoor AM2012. Ik ben nog steeds niet ongesteld en heb ook helemaal niet gevoel dat her ga worden. Rugpijn word erger en ook mijn tepels/borsten worden gevoeliger. Af en toe maagzuur. Morgen maar een test halen en dan als nog steeds niet ben zaterdag ochtend testen....spannend
Mommie ja wwl lief hoor!!! Ik heb ook geen ervaring met tempen meis. Maar moest t van de gyn doen Bij mn eerste niet gedaan. Maar zie dus wel die stijging maar schijnt zo te horen
En idd ovu kan ook positief testen bij zwangerschap maar ga ik niet vanuit Zal wel gaaf zijn om weer ronde 1 zwanger te zijn
Ik heb paar maanden getempt. Als je ei is geweest heb je een stijging en daarna daalt hij weer. Blijft rond je nod je temp hoog kan dit duiden op een zwangerschap. Maar je lichaam kan je ook vaak daarmee voor de gek houden.
Balen aM2012!! Hopen dat je snel een positieve test in je handen mag hebben! Spannend mommie!
Hier voel ik me soort van zen... Helemaal geen spanning op het moment... Voelt eigenlijk ook wel lekker... Ga me voorlopig ook even flink op mn studie(s) en werk en uiteraard gezin richten en dan zien we wel wanneer het lukt..
We blijven zeker wel proberen. Maar nu wel het gevoel dat ik het wat beter los kan laten... Spannend hoor AM2012! Zou je zo snel alweer een test kunnen doen? Kunnen die hormoonwaarde zo snel veranderen? Ik heb geen idee..
Oke dus dan kan het met een paar dagen dus in ene wel zichtbaar zijn? zodra het boven de minimale waarden van de test komt? Sorry voel me een beetje een dummie 😊 Spannend hoor!
Vanmorgen eindelijk getest.... Vol spanning zaten we te wachten... En jawel hoor....een dikke paarse streep. We zijn zwanger van wondertje 2!!! Ben zooooo happy!! Een beter begin van het weekend hadden we niet kunnen hebben hihi
Dankjewel mommie2013, Hoop dat jullie allemaal snel volgen met goed nieuws 😊. Als ik het zo beetje goed heb uitgerkend ben ik rond 29 juni uitgerkend....heerlijk in de zomer hihi.
Mijn dochtertje is van november dus vind wel heel leuk om nu een zomer kindje te krijgen😊. Ik heb soms wat kleine steekjes maar niet echt pijnlijk ofzo. En ja me borsten doen zeer en soms jeukende/brandende tepels en me aders in me borsten zijn heeeeel duidelijk te zien. Wanneer kun jij testen mommie2013?
Ja testen is zo spannend he mommie2013. Ik heb gewoon de goedkope van kruidvat gebruikt en snel al 2 duidelijke paarse strepen. Ga duimen voor je. Al een idee wanneer je gaay doen?
Ik was net bij kruidvat en zag de testen liggen. Ze lagen te zwaaien naar me koop me koop me. Maar scheitbak die ik ben ik durf geen test te kopen in mijn eigen woonplaats dus doorgelopen. Ik hoop tot volgend weekend uit te kunnen houden.
Manlief vindt het niet zo eng... Die koopt ze dus meestal... Vandaag zelf de stoute schoenen aangetrokken... Verstopt onder een tandenborstel😁 Als ik dinsdag nog niet ongesteld ben wil ik weer testen (manlief is dan ook jarig)
Hihi ik had hem gewoon in me mandje tussen de andere spullen liggen. Heb er nog 1 over haha Hoop voor jullie dat jullie ook snel een positieve test in jullie handen hebben. Ik blijf steeds maar kijken naar mijn test en word elke x weer opnieuw zoooo blij.
Hihi jaloers hoeft niet hoor... Jullie zullen vast ook snel een positieve test krijgen. Wens jullie allemaal heel veel succes en ga voor jullie duimen. Laten jullie het ook weten als jullie getest hebben?
Logisch dat je zo blij bent meissie. Snap ik heel goed Ik koop de testen gewoon haha maakt me niks uit. Ik heb echt heeel erg last in mn onderbuik Heeel erg trekkerig gevoel Ook mn rug. Had vd week een steek in mn rug! Heeel bizar Dinsdag is mn nod! Vanmorgen negatief getest Wil morgenvroeg denk ik een gevoelige hcg doen , als die negatief is weet ik gewon dat ik ongi ga worden Temp is nog hoog
Hahahah ja ik ben echt het toppunt van ongeduldigheid hahah kan er niks aan doen. Ik doe morgen de sensitest Op hun site staat ook aan de hand van mijn berekening dat ik vanaf 24 okt kan testen Action was vanmorgen dus negatief! Ik denk die andere morgen ook hahaha. Stom he! Maar trekkerige gevoel is nu zo goed als weg Jeetje wat voelde dat naar! Echt niet tof! Duurde niet lang. Ben benieuwd. Mommie, ga je nog keee testen of wacht je tot je ongi wordt(ooit hahah)