Jeetje AM wat moet dat een heftige dag geweest zijn 😞 gelukkig waren ze er op tijd bij anders had het nog wel eens heel anders kunnen aflopen!!
Heb je niet van het zkh te horen gekreg dat je nog even niet zwanger mag worden maar dat je nog even moet herstelleb?? Ik moest volgens mij eerst 3 maanden herstellen ivm de operatie en dan hebben ze mijn eileider niet eens verwijderd...
https://zwangerworden.nu/entry.php/86-Onze-droom-verandert-in-een-nachtmerrie!!
Ik heb mijn verhaal destijds in een blog gezet! Heb het nog lange tijd ontzettend moeilijk ermee gehad... ik stortte na een paar dagen compleet in (kan nu wel weer huilen als ik eraan terug denk) ook met oud en nieuw nog een flinke huilbui gehad toen! We hadden zo gehoopt dat we 2011 zwanger mochten afsluiten en met de kerst zouden we het iedereen vertellen toen...
gelukkig zijn wij in 2013 mega trotse ouders geworden van een geweldige zoon die alweer bijna 2 word inmiddels! En zijn we weer sruk bezig met een brusje 😊
Neem je tijd om dit te verwerken en geef je lichaam de tijd om te herstellen het is zown aanslag op je lichaam en geest!
En lucht vooral (hier) je hart
Liefs