Mowzy, kun jij me wat meer vertellen over het eerste huisarts bezoek? Wat ik allemaal kan verwachten? In principe willen we na deze ronde aan de bel trekken, maar ben nog een beetje aan het twijfelen of ik niet langer moet wachten. Daarnaast zie ik er ook wel een beetje tegenop of zo...
AM2012Oud lidBerichten: 1.134Lid sinds: 10 juli 2012
Niet leuk. Denk je er nog veel aan? En is er iets uitgekomen in jullie onderzoeken bij de gynaecoloog? Zelf heb ik met 5 maanden een vtmk gehad (als ik het al zo kan noemen) want toen wist ik nog niet eens dat ik zwanger was.
Mickey2014Oud lidBerichten: 2.268Lid sinds: 25 augustus 2014
Ik denk er soms aan. Dus dat valt mee gelukkig. Scheelt mss ook dat het hartje nooit geklopt heeft. Wauw zeg 5 maanden! Waar staat vtmk voor?
Uit de onderzoeken is niks gekomen. Tot dusver lijkt alles in orde en hebben we gewoon dikke pech steeds. Ook al een aantal vmk's gehad. Maar ik wil nog een aantal dingen laten onderzoeken. Just to be sure.
meesesmeeOud lidBerichten: 19Lid sinds: 9 december 2015
Oh nee! Ik zet het alweer helemaal fout neer: ik bedoel dat ik in de 5e ronde een vmk had! En toen wist ik dus nog niet eens dat ik zwanger was omdat het tijdens het innestellen vrijwel direct fout is gegaan. Vandaar dat ik ook niet weet of ik dat wel een vmk mag noemen. Haha! Zo stom Hoe iets over komt als het getypt is..
xxZaraxxOud lidBerichten: 64Lid sinds: 1 januari 2005
ja met mij gaat het goed hoor. had een langere tijd afstand genomen van het forum en zwangerschap enzo dat heeft me goed gedaan. mijn eerste iui is mislukt helaas. daarna ook geen ziekenhuis meer bezocht. nu wil ik het rustig aan weer op gaan pakken maar dat komt wel goed.. nog steeds die angst nooit moeder te worden maarja het is niet anders. ik ook 2 jaar bezig en nog steeds niks
meesesmeeOud lidBerichten: 19Lid sinds: 9 december 2015