De titel zegt het al...
Nog meiden die uitgerekend zijn voor oktober of november 2016 en gezellig willen kletsen en ervaringen uitwisselen?
MD1982Oud lidBerichten: 109Lid sinds: 1 februari 2016
flipje schreef:Het is commercieel, maar zonder MvM zou er een tekort zijn aan pregnyl, dus toch belangrijk en goed om mee te doen.
Ik ben ook wel heel erg moe 's avonds, maar overdag is het gelukkig heel goed te doen. Misselijk ben ik nog helemaal niet geweest.
Goodlife schreef:YES YES YES!!! Wat lees ik nu, ein-de-lijk!
Ik duim dat alles goed mag gaan en je over een aantal maanden volop kunt gaan genieten van dit wondertje!!!
liefs!
MD1982 schreef:Flipje, volgens de schatting van de Gyn ben ik volgende week, bij m'n tweede echo, 7 weken en 4 dagen, dus ongeveer even ver als jij zal zijn bij je echo... Word jij nu verder nog opgevolgd of moet je ook gewoon afwachten?
flipje schreef:Ja het is niet te geloven hè Goodlife? 😃
Hoe is het met jou?? Ik hoop zo dat het voor jullie ook snel mag lukken...
Mowzy schreef:Goedemorgen dames!
Poko, wat ontzettend naar.. Ik weet hoe het is om een mk te hebben, neem alstjeblieft de tijd om het een plekje te geven.
Je gaat van spanning, naar blijdschap en van blijdschap naar ongeloof en verdriet. Hormonen zitten ook nog in je lijf, dus onderschat het niet. Heel veel sterkte. Xx
BroBro, gefelciteerd en welkom! Wat is het snel gegaan bij jou, fijn zeg..
Wel fijn dat je snel een echo krijgt om te bepalen of het op de goede plek zit. Een bbm zwangerschap is vooral de eerste week wel eens door mn gedachten gegaan.
MD, wat betreft een buikje.. Ik heb het zelf vooral 's ochtends en 's avonds. Om het te verdoezelen draag ik een blouse of een wijd vallend shirt. Ik weeg ongeveer 62,5 en schommel nog een beetje. Moet er wel om denken, want wil nog wel eens wat ongezonds uit de kast pakken om mn misselijkheid te laten stoppen.
Dat vroege slapen is erg herkenbaar, ook om 21.30 en soms zelfs al eerder op de bank 😉
Als ik een drukke ochtend heb gehad wil ik ook wel even inkakken, maar moet me er dan gewoon overheen zetten want s' middags moet ik gewoon werken, het huishouden doen of voor mn dochter zorgen.
Nog 8 nachtjes tot de echo!