Na poging 2 voor mijn bevallingsverhaal haha.....
Ik had dus op woensdag de strippoging die mislukt was, alles potdicht en een "tuutje " (dat woord kan ik by the way niet meer horen ellendige tuutje " had ik bij H ook ).
Vrijdag naar t ziekenhuis en daar weer een strippoging, daar kon de gyn met n vingertop erin maar nog steeds... jawel... t tuutje..... Ook deze strippoging heeft niks uitgehaald. Daar kwam ik voor de keus of ik zondag ingeleid wou worden en ben er maar voor gegaan, een paar dagen later was ik sowieso overgedragen en ik trok de angst niet meer....
Zondagavond opgenomen, ctg, ballon geplaatst die deze keer godzijdank veel beter ging en niet zo hardhandig als de eerste x dus dat was al weer n stap overwonnen.... Toen de hele nacht gelegen en van slapen kwam uiteraard niet veel, moet zeggen dat ik t zeer eenzaam vond, respect voor mensen die daar langdurig moeten liggen.... Om n uur of 04.00 is de ballon eruit gevallen, dat was een goed teken, had ik met H niet.....
6.30 Melden op de verloskamers, aan de ctg en rond een uur of 8.00 de vk plus assistent erbij en had 2 cm en t akelige tuutje was weg, gelijk vliezen gebroken en draadje op t hoofdje geplaatst, infuus aangelegd welke ze mij eerst verkeerd prikten yiiikkkeeesss dat was wat minder dat gepor maar ok, ook dat was weer een stap overwonnen.....
En toen moest ik n tijd plat blijven liggen.... maar heb elke keer gezeurd of ik overeind mocht en na een uurtje of 2 mocht t, had t niet gemogen dan had ik t absoluut niet gered zonder verdoving......
Er gebeurde eerst een tijdje niks net als met H, maar daarna begon t en gelijk t gevoel: ooohhh jaaaa, nou herken ik t oh dear nou moet ik dervoor en doorzetten....
Deze keer had ik geluk dat ze net op 3 verloskamers nieuwe ctgapparatuur hadden, wat draadloos was en dus nat mocht worden, en de mazzel dat er plek was op 1 van die 3 kamers... Dusss hup vuilniszak om t infuus en een anderhalf uur in de douche gezeten.... Naaaaa dat heeft wel wat losgemaakt hoor, ik zat daar op n douchestoel en er stond nog zo'n metalen schoonmaakkarretje en die heb ik elke keer gegrepen en aan gehangen..... Ook heb ik dit keer wat lawaai gemaakt, ik kon mij minder goed beheersen wat ging t snel zeg.... om een uur of half 2 zat ik op 7 cm, en toen baalse ik al want ik had t eigenlijk niet meer en mocht niet meer terug onder de douche..... om 13.54 is ze geboren, dus zo'n 20 minuten hel op de bedrand gezeten... De assistent bleef er toen ook bij en had aangegeven dat ik dit niet nog uren vol kon houden, zij zei: nou...weet bijna zeker dat je.niet meer uren hoeft....
Toen was plots dat poepgevoel daar, heel.intens, heb ook gelijk geroepen "ik ga nu poepen " de assistent sprong op en haalde de vk erbij... Die bleef gewoon kalm (was n leuke oudere dame relaxedmet humor ) en zei zonder te checken " ach het gaat goed hoor, laat maar komen meid... mag op de rand van t bed meepersen of gaan liggen " Naaaa ik zat daar op de rand en voelde dat dat niet op de rand kon, gelijk gaan.liggen en nog gegild wat moet ik HELP mij asjeblieft " En gaan liggen en t leek wel 1 lange wee, de benen hoefden niet eens in de beugels en ik had de power trouwens ook niet meer om zelf mn benen vast te houden, heb aan een stuk door geperst, t was niet te houden ze is binnen 2 minuten eruit geschoten nog in foetushouding volgens manlief met n enorme plens vruchtwater derachteraan, alsof je n champagnefles popte haha.... placenta kwam ook al snel binnen 7 minuten.... Wat was ik.blij dat t achter de rug was zeg fiiieeuuuwwww.... Na dit keer geen knip maar uitgescheurd, ik weet nu wat ze bedoelen met the ring off fire, bij H was ik mooi verdoofd van onder voir de knip, maar nu dus niet... Maar moet zeggen dat je er idd maar doirheen moet persen en vertrouw de vk.... Het hechten na de tijd heb ik dit x wel wat van gevoeld, de verdoving zetten met name, maarrr te doen hoor je hebt gewoon de tricky part achter de rug soooo je komt er wel door.... En.... heeft Belle dit keer ook gekeuteld net als bij H? Dikke dikke JA 😉 maar geloof mij, op dat moment heb je daar letterlijk SCHIJT aan.... Paar uur later waren we weer thuis 😄
Na zal meneertje kabaal weer achterna, gelukkig net op tijd klaar met typen, poeh wat weten die peuters dat dondersgoed hè wanneer ze dwars moeten liggen....
Ik kom van e week verder kletsen wanneer mij weer ff n.momentje gegund wordt
Xxx