goedemorgen trouwens ik wil me voorstellen, maar het systeem werkt niet zo goed me.
Hoi meiden/dames, Allereerst gefeliciteerd met jullie wondertjes. Het is zo bijzonder. Ik zal me even voorstellen ik ben moeder van 2 kids 1 van 5 jaar en een van 15 maanden en een bonusdochter van 20 jaar. De jongste heb ik 14,5 borstvoeding gegeven en een dag nadat ik gestopt ben bleek ik zwanger te zijn. Allereerst te zeggen dat ik in de wolken ben met zo'n mooi cadeautje. Op het moment dat ik zwanger bleek was het wel heel even een shock. Mijn partner is bijna 48 en hij vond het dus wel genoeg na de laatste. Afgelopen donderdag ook bij de huisarts geweest voor doorverwijzing uroloog om een knip te zetten. Ik was het hier wel mee eens. Het voelde zo prima. En zeker met onze 15 maander die nog 6 x per nacht komt totaal niet mee bezig. Op 1 januari in de heetst van de strijd niet veilig gevreeën. Maar omdat ik zeker wist dat ik me eisprong allang gehad had moeten hebben weinig aandacht meer aanbesteedt. Totdat ik dus een positieve test in me handen had. Kijk ik weet wat er kan gebeuren als je niet veilig vrijt. Dit moet gewoon zo zijn. Ik vind dit zo ontzetten bijzonder dat dit mij mag overkomen. En dat dit zieltje ons heeft uitgekozen. Er zullen nog wel wat hobbels genomen worden. Lees vertellen aan bonusdochter die waarschijnlijk weer stampij gaat maken, net als bij de andere 2 x. Ook andere dingen zoals kamerverdeling etc zal wel een klein probleempje worden, maar gelukkig hebben we nog 8 maanden de tijd. Mijn streepjes zijn nog niet super duidelijk. Dus ik blijf nog wel onzeker. Ook als is het de derde. Ik wens jullie allemaal een hele fijn en onbezorgde (hoe moeilijk dat ook soms is) zwangerschap. Ik ben bij de eerst heel actief geweest op dit forum. Daarna niet echt meer. Lijkt me gezellig om weer ervaringen op te doen bij jullie.