Oh nee elyse, zo erg!! Voel je je nu al wat beter? en met de kleine nog alles in orde dan? Moest je dan zelf veel drinken, of is het echt door het spugen alleen? op tijd naar je lichaam luisteren hoor, het vraagt dan ook veel van ons lichaam merk ik.
Lieke, wat is fysio? Wat bedoel je met dat je last had van je bekken? Spannend, nog 2 dagen en je mag weer spieken!
Hier was het vrijdag echt een soep, we hadden onze afspraak om 18u30, maar de gynaecoloog werd weggeroepen voor een spoedkeizersnede. Hebben er nog 3u zitten wachten, had echt nog nooit zoveel zenuwen, werd er ver zot van! Maar eenmaal binnen was ik terug rustig, alles zag er prima uit!! De echo gaf aan dat ik 12w6d ben, en de datum verschoof naar 15 januari, maar dat zal niet gebeuren zei de dokter, omdat ze door ICSI weten wanneer de bevruchting is gebeurd en de tp. Dus de datum zal rond 19-20 januari blijven. De kleine was al goed gegroeid, was nu 6,15cm en was super actief, we hebben zelfs een zwaai gekregen van hem/haar. Nu besef ik echt pas dat er een leventje in me groeit, zoveel bewegen, was super mooi om te zien, had dit nog nooit gezien, en daarvoor zagen we telkens gewoon een vlekje. De armpjes gingen in de lucht, naar omlaag, in de mond, echt leuk!! We hebben nu de nipt test laten doen, maar de nekplooimeting en het neusbeentje zagen er op het eerste zicht al wel goed uit, maar met de nipt hebben we 99,8% zekerheid. Binnen 3 weken weten we het resultaat en dus ook het geslacht, spannend!