hoi allemaal..
even tussendoor een tipje, heb dit zelf ook gedaan..
http://www.babybrabbel.nl en dan links op de link pre mam shop klikken.
hier heb je hele goedkope zwangerschapstesten (even goed kijken, ook testen die al 4 dagen voor de verwachte menstruatie gedaan kunnen worden!!)
en ovulatietesten, en zelfs een huistest voor de kwaliteit van sperma..
ik heb een paar zs testen gekocht die dus 4 dagen voor de verwachte menstruatiedatum gedaan kan worden, deze worden ook in ziekenhuizen gebruikt en is door een arts voor particulier gebruik in de handel gedaan.
wij zitten in een spannende periode, ik heb vandaag mijn eisprong. we zijn deze maand echt voor het eerst verplicht aan het sexen. we zijn nu 15 maanden bezig, dus ik vond het wel tijd worden om er nu ook maar echt op te gaan letten..
al ben ik er eigenlijk redelijk nuchter onder sinds ik hier mijn verhaal kwijt kan.
wel heb ik net een heel mooi reiswiegje gekocht met standaard, deze wou ik bij mn zoontje al graag hebben, maar vond ze toen te duur. hier liep ik toevallig tegenaan. kan het altijd op zolder zetten. ik heb er wel vertrouwen in. het komt wel, weet alleen nog niet wanneer..
en Daphne, Super GEFELICITEERD!! hopen dat je geen rare kwaaltjes krijgt, als weet je natuurlijk waar je het voor doet..! super, het is jullie gegunt!
groetjes, miranda