Oké dus ik wacht nu al meer dan drie weken op mn doorverwijzing naar de gyn en er is nog steeds niks. Gebeld naar de huisarts, "het kan nog even duren". Super, dank je wel voor die nuttige informatie 🙄
Mn cyclus is dit keer weer compleet onvoorspelbaar, vorige maand 38 dagen en daarvoor 29. Ik heb geprobeerd bij te houden wanneer ik eisprong heb maar eerlijk gezegd snap ik er geen touw aan vast als het elke keer anders is. Mn vriend zegt dat ik het niet zo moet forceren maar dat is makkelijk gezegd als jij gewoon lekker niks hoeft te doen.
Beetje frustrerend ook dat het zulk mooi weer is dit weekend en ik hier maar zit te piekeren over mn cyclus 😮💨 we zijn wel even de stad in geweest maar mn hoofd stond er niet echt naar.
Hebben jullie ook het gevoel dat ze je gewoon aan het lijntje houden? Want ik weet niet of ik te ongeduldig ben of dat dit echt belachelijk lang duurt.
doorverwijzing duurt zo lang
💬 3