Hoi allemaal,
Even een update want ik ben al een tijdje meekijker hier en nu dus ook deelnemer ๐
We zitten inmiddels in cyclus 4 en ik ben vandaag waarschijnlijk rond mn eisprong. De ovulatietests werden de afgelopen dagen steeds donkerder en gisteren dacht ik: nu of nooit. Mn vriend was... laten we zeggen, minder enthousiast over de timing maar hij deed zijn best. Hij is 27, ik ben 35. Hij heeft alle tijd van de wereld. Ik duidelijk niet, in elk geval niet in mn hoofd.
Ik probeer er luchtig in te blijven maar dit is cyclus 4 en ik merk dat ik toch steeds meer begin te rekenen en te piekeren. Ja ja ik weet het, ik moet niet stressen. Wordt me vaak genoeg gezegd haha.
Iemand anders die ook rond deze tijd in mn cyclus zit? Altijd fijn om de tww niet alleen door te komen.
cyclus 4 update
๐ฌ 3