Ik heb het al een tijdje niet van me laten horen, maar nu even een update want het helpt me ook om het op te schrijven.
We zitten inmiddels in cyclus drie na de tweede miskraam. Mijn cyclus is redelijk stabiel gebleven gelukkig — vorige week heb ik een duidelijke LH-piek gezien op mijn ovulatietest, dag 14, wat voor mij vrij standaard is. Goed getimed, dus dat gedeelte zit er op. Nu gewoon afwachten.
Mijn gyn wil rond dag 21 een progesteronbloedprikje doen om te kijken of de eisprong ook "kwalitatief" goed was, zeg maar. Dat doen ze bij mij vanwege het lage AMH — extra monitoring. Ik vind het eerlijk gezegd fijn dat ze het nauwlettend volgen, ook al is het soms best vermoeiend om telkens in dat ziekenhuis te zitten.
Verder is het zondag, mn jongen heeft gisteren zijn eerste echte voetbalwedstrijdje gespeeld en was compleet in de wolken. Dat soort momenten geven even lucht, als je snapt wat ik bedoel. Even niet bezig zijn met cyclusdata en AMH-waarden.
Hoe gaat het met jullie allemaal?
cyclusupdate mei
💬 3